„Masura impusa de ART, sustinuta de o dispozitie specifica in legislatia emisa de Guvern, reprezinta o continuare a fortarilor la care sunt supuse companiile de transport care sunt deja penalizate de economie, de piata si sistem. Solicitarea contributiilor de catre Autoritatea pentru Reglementarea Transportului (ART) nu genereaza niciun fel de beneficii.“ In acest mod, Maurizio Longo, secretar general al Trasportounito, condamna prevederile prin care ART cere plata unei contributii pentru 2019 companiilor de transport care efectueaza, cu vehicule cu MTMA de peste 26 t, transport rutier de marfuri conectat la porturi, gari, aeroporturi si interporturi (prin urmare, cei care nu efectueaza transport in legatura cu aceste infrastructuri nu sunt obligati sa plateasca), arata http://www.uominietrasporti.it.
Contributia solicitata de ART implica acele companii care, in 2018, au depasit o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, cota de 0,6 ‰ din CA trebuind sa depaseasca pragul de 3.000 de euro. Aceasta se va plati insa in doua transe: prima, egala cu doua treimi din total, pana la 30 aprilie, iar a doua, pentru suma ramasa, pana la 31 octombrie.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit