Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cargus lansează o ofertă în premieră pentru piața de curierat, similară modelului abonamentelor de telefonie mobilă, care poate reduce costurile de expediere și chiar prețurile pentru produsele livrate. Totuși, oferta are caracter temporar, fiind valabilă doar pentru cei care vor semna un contract cu Cargus până la finalul anului.

Practic, în schimbul unei sume fixe, sub forma unui abonament lunar, se pot expedia 20, 50, 100 sau 200 de colete, arată compania într-un comunicat. Aceasta înseamnă că nu este necesar să se declare numărul livrărilor lunare (minimele logistice) și nici nu se depinde de fluctuațiile sezoniere de volume. Toate expedițiile neutilizate într-o lună pot fi utilizate atunci când este necesar.

„Promisiunea noastră se îndreaptă, acum, către întreprinderile mici care, în această perioadă atât de complicată, caută cele mai bune tarife pentru servicii de curierat. În plus, am lansat această ofertă într-un moment al anului în care volumul livrărilor crește considerabil, iar angajamentul nostru poate fi un sprijin real pentru micii antreprenori care au posibilitatea, astfel, să vândă și să livreze mai mult, dar cu mai puține costuri. Black Friday și sărbătorile de iarnă ar putea relansa și afacerile mici din România, care au suferit mult în ultimii doi ani de pandemie, în special cele care activează pe modelul tradițional al magazinului de retail. Din estimările noastre, antreprenorii care au ales abonamentul Cargus au redus costurile cu peste 68%“, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Potrivit unei analize efectuate în luna septembrie de Ciel România, un important producător de software pentru companii, aproape două treimi din antreprenorii români (62%) nu percep o creștere economică, iar situația este amplificată şi de majorarea costurilor cu furnizorii, cu utilitățile sau de majorarea prețurilor din magazine.

„Oferta Cargus face ca, acum, cel mai bun preț de expediere pentru un colet de până la 20 kg, în cazul unui abonament cu 200 de livrări, să fie 11,50 lei. În aceste condiții și costuri, abonamentele Cargus reprezintă un sprijin real pentru antreprenorii români, deoarece oferă flexibilitate, predictibilitate și reduce costurile de livrare pentru activitățile lor logistice până la nivelul care era disponibil, până acum, doar celor mai mari jucători de pe piața de e-commerce. Din acest moment, micii antreprenori pot fi mai competitivi pentru că nu mai sunt nevoiți să estimeze un număr fix de expedieri lunare și, cel mai important, costurile rămân neschimbate pe toată durata contractului“, se arată în comunicat.

Oferta include și alte servicii care nu presupun costuri suplimentare:

•             zonă extinsă de livrare;

•             tarif redus pentru expedieri ramburs (cash la livrare);

•             notificări trimise prin e-mail și SMS către destinatari;

•             acces 24/7 la aplicaţia online WebExpress, pentru generare și urmărire ușoară a notei de transport;

•             integrare cu cele mai populare platforme eCommerce.

Oferta, valabilă până la 31.12.2021, este lansată în contextul în care antreprenorii români au decis să acorde o mai mare importanță digitizării afacerilor lor. 45% dintre cei care au participat la studiul menționat anterior au făcut deja investiții în digitalizarea afacerii în timpul pandemiei, iar 37% planifică noi investiții în următoarele luni. Asta înseamnă mai multe colete și livrări de produse în viitorul apropiat, pentru antreprenorii români.

Sameday, parte a grupului eMAG, a livrat, în timpul campaniei de Black Friday, desfășurate în intervalul 13 – 20 noiembrie, peste 2 milioane de colete, 95% dintre acestea fiind comenzi în sectorul ecommerce, anunță compania într-un comunicat. Cifra este dublă față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce volumul de comenzi înregistrate în ziua campaniei de reduceri, pe data 13 noiembrie, a fost de patru ori mai mare decât cel al unei zile obișnuite a anului.

Mai mult, prima zi de luni de după Black Friday, a înregistrat și ea o creștere de 250%, comparativ cu 2019, iar cea mai aglomerată zi, din punctul de vedere al volumului de expediții, a fost marți, 17 noiembrie, când echipa de curieri Sameday a livrat cu 35% peste vârful istoric atins în perioada stării de urgență, mai arată sursa citată.

În privința metodei de livrare, ridicarea coletelor din rețeaua de lockere easybox a fost în topul preferințelor, serviciul înregistrând o rată adopție de trei ori mai mare față de anul trecut. Numărul coletelor livrate în easybox în cadrul Black Friday 2020 a fost egal cu jumătate din întregul volum de livrări al ediției precedente. Pe regiuni, 37% dintre destinatarii din București au ales să își ridice comenzile din lockere, în top urmând Cluj-Napoca și Timișoara. Coletele au fost ridicate din easybox, în medie, cu 3 ore mai repede decât în luna octombrie, iar cel mai scurt timp pentru preluarea unui colet a fost de un 1 minut.

„Experiența anilor precedenți, dar și perioada dificilă de la începutul pandemiei, ne-au ajutat să ne optimizăm resursele și să ne organizăm echipele, astfel încât să facem față celei mai aglomerate perioade a anului. Ne-am menținut promisiunea de livrare, mai mult decât atât, peste 85% dintre comenzile generate în această perioadă au ajuns la destinatari a doua zi. Capacitatea operațională creată va fi menținută și în luna decembrie, când ne așteptăm la un volum de comenzi similar celui din noiembrie”, explică Lucian Baltaru, CEO Sameday.

95% dintre coletele livrate prin Sameday, între 13 și 20 noiembrie, au fost de tipul B2C, servind, astfel, sectorul de ecommerce. În materie de categorii de produse, românii și-au orientat atenția spre următoarele: modă (14.7%), casă, decorațiuni și bricolaj (13.9%) și IT&C (13.6%).

În perioada Black Friday, Sameday a operat cu o flotă de peste 2.500 de vehicule, ce au parcurs 2,5 milioane de km și 855 de lockere, de trei ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.