DPD România a deschis un nou depozit lângă București, la Bragadiru, pe o suprafață de 3.000 de mp. În plus, pentru a-și eficientiza operațiunile în contextul unui Black Friday cu volume record, compania de curierat a relocat o parte din depozitele din țară în spații mai mari și a demarat o campanie de angajare a peste 300 de oameni în toată țara.
În noul depozit din Bragadiru s-a investit aproximativ de 500.000 de euro, preponderent în utilaje și echipamente (cântare, scannere și conveiere extensibile). Acesta va prelua o treime din fluxul de livrări care trece în prezent prin depozitul din Mogoșoaia și vizează în special eficientizarea livrărilor și ridicărilor din zona de sud a Bucureștiului și a județului Ilfov. Se urmărește evitarea traficului, a distanțelor mari și livrarea unui număr cât mai mare de colete într-un timp cât mai scurt, spun reprezentanții companiei. Investiția va duce la crearea a aproximativ 100 de noi locuri de muncă – angajați la depozit și curieri, anunță DPD.
„Am luat în calcul modificarea comportamentului consumatorilor care preferă din ce în ce mai mult cumpărăturile online, având, pe bună dreptate, pretenții mai mari legate de siguranța și rapiditatea livrărilor. De aceea ne-am străduit să deschidem acest nou depozit într-un termen foarte scurt, pentru a fi funcțional cu ocazia perioadelor de vârf ale acestui an, Black Friday și sărbătorile de Crăciun, când toate estimările ne arată că vom avea volume cu până la 25% mai mari decât anul trecut”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.
Cele mai mari creșteri de livrări înregistrate anul acesta de firma de curierat DPD România au fost de Paște când, din cauza pandemiei și restricțiilor impuse în starea de urgență, Românii au comandat foarte mult online, înregistrându-se creșteri de 58%, față de aceeași perioadă a anului trecut. În luna mai 2020, DPD România anunța o creștere de 36% a cifrei de afaceri. Tot în luna mai, livrările internaționale înregistrau o creștere de 28% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Acum, în același context pandemic, DPD România se așteaptă la comenzi online record de Black Friday. Estimările firmelor de curierat arată o creștere cu cel puțin 35% față de o zi normală și cu 45% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Postis, primul start-up LogTech din România, lansează o ofertă specială de Black Friday și oferă acces gratuit la tehnologiile sale timp de o lună, venind astfel în sprijinul retailerilor și jucătorilor din piața de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.
Orice client nou care alege să-și optimizeze procesele de logistică și livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluții de livrare și volumul de livrări procesate. Astfel, arată compania, datorită acestor avantaje pe toată durata campaniei de Black Friday, clienții vor avea partea de un grad general de satisfacție mai mare.
„În acest an, Black Friday are loc într-un context de două ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activității acestora, mulți dintre ei lucrează la foc continuu încă din martie-aprilie, fiind nevoiți să se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriașe umane și logistice. Din experiența clienților noștri din anii anteriori, știm că acum provocările vor fi și mai mari. Postis are tehnologia, resursele, experiența și know-how-ul IT, de logistică și de transport, cu rezultate dovedite în cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comercianților acces la clienți acolo unde se află aceștia, procese optimizate, vizibilitate și control de-a lungul întregului lanț valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.
Foto: expose.ro
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit