Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vivre, principalul retailer online de mobilier si decoratiuni din Romania si Europa de Est, anunta un weekend cu reduceri de pana la 90% la toate categoriile de produse cu ocazia evenimentului Black Friday. Campania va fi disponibila pe site incepand cu seara de joi, 14 noiembrie, si se va incheia luni la pranz, pe data de 18 noiembrie. Evenimentul cu cele mai mari reduceri din an se va desfasura simultan in toate cele 9 tari in care Vivre este prezent: Romania, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croatia, Polonia si Grecia.

Oferta de Black Friday se aplica la toate categoriile de produse disponibile pe Vivre.ro. Reduceri substantiale se vor remarca pe segmentul de mobilier (canapele si fotolii, dulapuri si comode, paturi, scaune si mese), lifestyle (genti, bijuterii, ceasuri, haine si incaltaminte), si textile (lenjerii de pat, cuverturi si covoare). Retailerul estimeaza un total de comenzi in valoare de peste 5 milioane de euro pentru aceste zile. Estimarea se bazeaza pe vanzari anticipate cu 50% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea totala a stocului de produse achizitionat ajunge la 10 milioane de euro. „Perioada de livrare si calitatea produselor vandute pe Vivre.ro sunt elemente esentiale ale experientei oferite clientilor nostri. De Black Friday mizam atat pe stocul propriu, cat si pe stocul furnizorilor pentru a sustine volumul vanzarilor. In ceea ce priveste onorarea comenzilor cu produse din stocul propriu, facem tot posibilul pentru a mentine termenul de livrare intre 1 si 15 zile. Restul comenzilor vor fi livrate in saptamanile ce urmeaza, in functie de tara de provenienta a produselor. In acest sens, am incheiat parteneriate strategice cu peste 19 companii internationale de curierat.”, a declarat Ciprian Sirbu, Director Logistica la Vivre.
In cadrul campaniei de Black Friday, zeci de mii de produse vor fi disponibile pe Vivre.ro la preturi promotionale precum: canapele de la 599 lei, decoratiuni pentru casa de la 39 lei, accesorii de bucatarie si dining de la 39 lei, corpuri de iluminat de la 69 lei, covoare de la 99 lei, lenjerii de pat din bumbac de la 69 lei, cosmetice de la 29 lei, dar si seturi de baie de la 69 lei.

eMAG va organiza Black Friday pe 15 noiembrie, cu reduceri ce vor varia intre 10 si 70%, urmand a avea in oferta 3,5 milioane de produse. Compania estimeaza vanzari de 500 de milioane de lei, in timp ce anul trecut acestea au atins pragul de 460 de milioane de lei. Compania si-a luat angajamentul ca 99% din comenzi sa fie onorate pana pe 28 noiembrie.

Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a spus ca tot mai multi clienti sunt dispusi sa cumpere produse de peste 500 de lei, iar anul acesta estimarile sunt ca vanzarile totale sa treaca de pragul de 500 de milioane de lei. Cifra ar reprezenta, potrivit sefului eMAG, circa 7-8% din vanzarile totale anuale ale companiei. Stanciu a mai spus ca reducerile medii vor fi de circa 35%, insa punctual procentele sunt intre 10% si 70%, chiar si mai mari in unele cazuri. Referitor la preturi, oficialul eMAG a mai afirmat ca la editia de anul trecut la noua din zece produse pretul a fost la cel mai mic din tot anul.
In 2019 compania va organiza Black Friday pe data de 15 noiembrie, atunci cand ofera 3,5 milioane de produse. In topul celor cu volum mare se afla telefoanele smartphone – 120.000 de unitati si televizoarele, in numar de 70.000 de unitati. Printre ofertele inedite enumerate de seful eMAG se numara vouchere de cafea Starbucks, lingouri de aur, bilete la cursele de Formula 1 sau un Ferrari – oferit cu un discount de 45.000 de euro, pentru un total de 263.000 de euro. Ca in fiecare an, discutiile cu partenerii de transport au inceput cu mai multe luni in urma, pentru a planifica cat mai bine volumele care urmeaza sa fie transportate. In urma investitiilor facute de companie alaturi de firmele de curierat, promisiunea eMAG este ca 99% dintre produsele comandate de Black Friday sa fie livrate pana pe 28 noiembrie. „70% dintre comenzi vor fi livrate in primele cinci zile, companiile de curierat vor lucra non-stop“, a punctat Iulian Stanciu.