Pentru 16 noiembrie, atunci cand s-a derulat campania dedicata Black Friday, eMAG a anuntat reduceri de 220 de milioane de lei. Cumulat cu produsele celor peste 6.000 de selleri din Marketplace participanti in promotie, pe site-ul retailerului s-au regasit trei milioane de produse pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an. Daca inainte de eveniment, compania se astepta ca valoarea totala a comenzilor sa se ridice la 400 de milioane de lei, bilantul de dupa Black Friday a aratat o cifra mult mai mare – de 460 de milioane de lei. „De Black Friday, comertul online depaseste comertul traditional, iar editia din acest an ne-a intrecut asteptarile din punctul de vedere al vanzarilor.
Cresterea increderii in comertul online si in eMAG este rezultatul serviciilor imbunatatite constant, al transparentei aduse de mediul online, al diversitatii de produse ce pot fi cumparate si al preturilor mai bune fata de retailul traditional. Acestea sunt cele patru directii pe care, la eMAG, ne concentram pentru a face comertul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. Pe langa produsele electronice, IT si electrocasnice, romanii au cumparat si produse de sezon, precum: freze de zapada, lopeti, anvelope de iarna, aeroterme, ghete si bocanci, dar si tigai, mingi, detergent, instalatii de brad sau jucarii, mai spune compania. In ceea ce priveste metoda de achizitie, 34% dintre comenzi au fost platite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent. Tot pe 16 noiembrie, produse in valoare de 6.300.000 de lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumparaturi eMAG-Raiffeisen, iar in ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumparaturi eMAG-Raiffeisen.
De Black Friday, intr-o singura zi, eMAG a raportat comenzi in valoare de 460 de milioane lei, in crestere cu 28% fata de editia din 2017. Site-ul companiei a fost vizitat de 9,5 milioane de utilizatori pe data de 16 noiembrie, in cadrul campaniei.
„De Black Friday, comertul online depaseste comertul traditional, iar editia din acest an ne-a intrecut asteptarile din punctul de vedere al vanzarilor. Cresterea increderii in comertul online si in eMAG este rezultatul serviciilor imbunatatite constant, al transparentei aduse de mediul online, al diversitatii de produse ce pot fi cumparate si al preturilor mai bune fata de retailul traditional. Acestea sunt cele patru directii pe care, la eMAG, ne concentram pentru a face comertul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. Black Friday a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG si produse comandate in valoare de 460 de milioane lei, reprezentand o crestere de 28% raportata la editia de anul trecut. Pe langa produsele electronice, IT si electrocasnice, romanii au cumparat si produse de sezon, precum: freze de zapada, lopeti, anvelope de iarna, aeroterme, ghete si bocanci, dar si tigai, mingi, detergent, instalatii de brad sau jucarii, mai spune compania.
Platile online cu cardul
34% dintre comenzi au fost platite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent. Tot pe 16 noiembrie, produse in valoare de 6.300.000 de lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumparaturi eMAG-Raiffeisen, iar in ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumparaturi eMAG-Raiffeisen.
Ce s-a cumparat:
• 52.200 de televizoare
• 19.500 de laptopuri
• 49.300 de telefoane
• 113.000 de electrocasnice mici
• 17.700 de frigidere
• Aparate aerosoli – 1.700 de bucati
• Saltele – 5.700 de bucati
• Ghete si bocanci – 6.800 de perechi
• Smartwatch-uri si bratari de fitness – 6.000 de bucati
• Parfumuri – 30.000 de bucati
• Gratare (electric sau traditional) – 2.500 de bucati
• Seminee – 490 de bucati
• Aeroterme si calorifere – 2.600 de bucati
• Casti si boxe portabile – 10.200 de bucati
• Lopeti pentru zapada – 150 de bucati
• Icoane – 22 de bucati si 3 seturi care contin 82 de icoane
• Mingi – 630 de bucati
• Jucarii – 46.400 de bucati
• Instalatii de brad si globuri – 9.500 de seturi
• Anvelope – 49.000 de bucati
• Cutii portbagaje – 70 de bucati
• Freze de zapada – 200 de bucati
• Scutece – 7.900.000 de bucati
• Tigai si oale (inclusiv seturi) – 12.500 de bucati
• Cabluri (HDMI, incarcatoare, alte cabluri) – 4.200 de bucati
• Espressoare – 9.600 de bucati
• Aspiratoare robot automate – 1.300 de bucati
• Aeroterme si calorifere – 1.200 de bucati
• Detergent- 192 de tone
• Generatoare de curent – 590 de bucati
• Cea mai complexa comanda a avut 26 de produse si a inclus, printre altele: televizor, masina de spalat, aspirator, articole si sportive, blender, fier de calcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea
Produsele comandate cel mai rapid:
• Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucati in 39 de secunde
• Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucati in 43 de secunde
• Anvelope de iarna Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucati in 44 de secunde
• Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucati in 53 secunde
• Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucati in 64 secunde
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit