Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În pregătirea ediției Black Friday cu numărul 13, eMAG a venit cu peste 2,8 milioane de oferte, construite în colaborare cu mii de comercianți, care vând pe platforma eMAG, fiind rezultatul a peste 10 luni de negocieri cu furnizorii.

Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru acest eveniment se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte au cel mai bun preț din acest an.

Intenția de cumpărare a consumatorilor pentru Black Friday a crescut la 57% în creștere față de anul precedent. Potrivit unui studiu Kantar România, realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2.001 de respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național, categoriile de produse populare sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%). Totodată, consumatorii au alocat un buget mediu de 2.855 de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior.

eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei pentru această ediție, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul precedent.

Investițiile în depozite și tehnologie îi va permite platformei eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa hub-ului logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică pot procesa cu 20% mai multe comenzi față de anul anterior, iar investițiile în tehnologie de procesare în depozit permit reducerea cantității de ambalaje cu 10%. Programul Fulfilment by eMAG permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.

Mai mult, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday și a firmelor de curierat, eMAG se pregătește să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.

Peste 2 milioane de clienți eligibili au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet sau cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, pentru cei care cumpără un abonament Genius, oferta fiind valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul.

Pe 10 noiembrie, clienții eMAG pot găsi o gamă variată de produse, de la produse cosmetice și electrocasnice mici la televizoare, smartphone-uri, laptopuri, haine, produse pentru casă și grădină. De asemenea, există produse speciale, cum ar fi vouchere de avion cu reduceri de până la 50%, pachete de înfrumusețare, nopți de cazare, aur, mașini și motociclete, carne de porc și mezeluri, ceasuri și bijuterii de lux.

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune.”,

a menționat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.

Pentru a oferi mai multă predictibilitate clienților care au optat pentru livrarea la domiciliu, compania de curierat Sameday a lansat în zilele premergătoare Black Friday proiectul pilot Interactive Delivery Management (IDM), care oferă mai multă vizibilitate asupra timpului de livrare, nevoie întâlnită la 80% dintre cumpărătorii online. Aplicația IDM este accesibilă clienților din București, Ilfov și alte 3.509 de localități din țară, direct de pe dispozitivul mobil pe care aceștia primesc SMS-ul de confirmare a livrării. La un click distanță, cumpărătorii online au posibilitatea de a vizualiza intervalul de 3 ore în care este estimată livrarea, cu o acuratețe de 90%. IDM include și funcționalitatea de redirecționare a comenzilor într-unul dintre cele peste 3.600 de lockere easybox.