Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Între 11 si 13 noiembrie, toți clienții Explorado se pot bucura de prețuri foarte mici la articole vestimentare, gadgeturi și produse din categoriile beauty, home & deco și puericultură.

Explorado.ro, cel mai nou magazin online de live shopping și lifestyle, a pregătit pentru toți clienții săi super reduceri la toate gamele de produse de pe site: haine și încălțămite de sezon, parfumuri, dispozitive inteligente, decorațiuni pentru casă, accesorii etc.

Discounturile pot ajunge până la -80%, iar printre brandurile incluse în promoție se află Columbia, Desigual, Fundango, Superdry, Maraton, Liu Jo, Karl Lagerfeld, Kings & Clowns, Only, Vero Moda, Levi’s, Makeup Revolution, Skechers, ANTIPODES, Urbanista, Xiaomi și NUK.

Timp de trei zile, toți cei care adoră să facă cumpărături online au ocazia să își achiziționeze articolele preferate la super ofertă. Produsele cu cel mai mic preț din acest an fac parte din categoriile pentru femei, bărbați, copii, beauty, home & deco și gadgets, unele dintre ele având prețuri chiar și sub 100 de lei. 

Campania de Black Friday este disponibilă în limita stocului disponibil. Reducerile se aplică în mod automat la produsele selectate, iar livrarea este gratuită.

Explorado.ro a fost lansat după doi ani de dezvoltare de la zero a platformei și tehnologiilor proprii și este un proiect finanțat 100% cu capital românesc.

Investiția în platforma Explorado.ro este susținută integral de către International Alexander Holding, una dintre cele mai performante companii românești de transport și logistică. Deținută de oamenii de afaceri arădeni Simion și Loredana Apreutese, International Alexander Holding își marchează prin această investiție extinderea lor în zona de retail online business to consumer.

În 2019, International Alexander Holding și-a propus să creeze un ecosistem de eCommerce adaptat la tehnologiile și nevoile actuale din universul de online shopping. Astăzi, proiectul Explorado.ro este Live și își propune să ofere utilizatorilor săi experiențe de cumpărături captivante, adaptate nevoilor lor și să creeze experiențe mai tangibile cu produsele vândute, comparat cu experiența limitată oferită până acum de comerțul online.

Explorado.ro este primul magazin online generalist de acest calibru lansat în ultimii ani în România.

Potrivit unui studiu realizat de easySales raportat la baza proprie de clienți, 40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor avea reduceri între 10-20% de Black Friday.

94,7% dintre magazinele din platformă vor lansa campanii de reduceri în acest sfârșit de săptămână, astfel că peste 10% dintre comercianți vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici.

În procente, categoriile care vor avea cele mai mari reduceri sunt:

În privința rezultatelor favorabile dintre comercianți, 78,9% se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări, precum și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții easySales consideră că în perioada Black Friday cei care vor avea cele mai mari vânzări sunt cu 57,9% – eMag Marketplace, 26,3% – site-urile proprii și 5,3% – Doraly Marketplace. De asemenea, în cadrul conferinței eCommerce Talks by easySales s-a anunțat că vânzătorii vor putea plasa reduceri și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales.