În 2022 Black Friday eMAG este pe 11 noiembrie în România și pe 18 noiembrie în Ungaria și Bulgaria. Numărul de selleri care au propus oferte speciale pentru acest eveniment este de circa 40.000, iar numărul de clienți care urmează să facă achiziții în aceste zile era estimat la opt milioane. Negocierile pentru a pregăti toate stocurile au început cu 10 luni înainte, explică Tudor Manea, CEO-ul eMAG, iar numărul ofertelor este și el record, 1,5 milioane, față de circa un milion în 2021, dintre care 69% vor avea în zilele de Black Friday cel mai mic preț din 2022. Pe baza studiilor care au determinat cele mai interesante produse pentru clienți, compania s-a pregătit cu 60.000 de televizoare, 200.000 de telefoane mobile și gadgeturi, 40.000 de laptopuri, 60.000 de frigidere și mașini de spălat, 300.000 de produse fashion, dar și scutece, jocuri/jucării, cafea, băuturi. Iar printre produsele speciale se numără 24.000 de nopți de cazare în România, mașini de la 14 producători, vouchere cu reduceri de 50% pentru bilete de avion, servicii medicale.
Studiile realizate de companie în perspectiva evenimentului au arătat că 93% dintre români știu de Black Friday – cel mai mare procent de până acum, față de 90% în 2021, poate și pentru că inflația pune mare presiune pe puterea de cumpărare și deci reducerile sunt, în ultimele luni, la mare căutare, „ceea ce ne dă garanția că vom avea un eveniment de succes“.
Din aceleași studii reiese că români care vor să facă achiziții de Black Friday alocă pentru acestea un buget mediu de 2.500 de lei, în creștere cu 13% față de 2021, și că sunt interesați mai ales de electrocasnice mici (40%), televizoare (33%), telefoane mobile (22%), articole de îmbrăcăminte (22%), frigidere (20%). În total se estima să se ajungă la vânzări de 639 de milioane de lei, față de 600 de milioane de lei în 2021. Iar reducerile totale vor fi de 360 de milioane de lei.
Compania a început să experimenteze și noi metode de plată, cum ar fi cea din contul eMAG, unde pentru un milion de clienți se alocă o anumită sumă, pe baza istoricului achizițiilor, sau plata în 40 de rate fără dobândă, cu diverse carduri bancare.
În plus, între 7 și 13 noiembrie, clienții care plătesc un abonament Genius anual de 99 lei primesc banii înapoi sub forma a patru vouchere de câte 25 lei în patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.
Și sistemul infrastructura IT – server, service hosting, chat – a fost pregătit pentru a rezista la traficul foarte mare, numai în prima oră a zilei de BF fiind lansate de obicei 30-40% din numărul total de comenzi. Compania intenționa ca până pe 25 noiembrie să termine livrarea tuturor produselor comandate de Black Friday.
Flanco, cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, a pregătit reduceri atractive la toate categoriile de produse, în toate cele 154 de magazine din țară, precum și în magazinul online al companiei.
Clienții pot opta pentru produse electro-IT de calitate cu tehnologie performantă și din opțiunile variate de livrare/retur. Mai mult, retailerul va păstra și în cursul anului opțiunile diverse de livrare. În așa fel încât, clienții online pot alege între livrarea prin curier, livrarea în una dintre cele 3.200 de locații Easybox sau varianta livrării gratuite în oricare dintre cele 154 de magazine ale rețelei naționale.
Pe parcursul celor aproape 6 săptămâni de Black Friday, retailerul Flanco va completa periodic stocurile cu noi produse, menținând prețurile până la finalul campaniei. De asemenea, pe rafturile sale fizice și virtuale se vor găsi smartphone-uri de la 299 lei, televizoare LED de la 399 lei, laptopuri de la 799 lei, mașini de spălat de la 899 lei și espressoare de cafea de la 189 lei.
Clienții Flanco au la dispoziție o gamă variată de soluții de plată, atât în magazinele fizice, cât și în online. Totodată, cumpărăturile pot fi achitate pe loc în magazin sau în rate fixe, până la 40 de rate fără dobândă prin cardul de credit ori în rate, direct cu cardul de salariu. În plus, Flanco oferă cea mai extinsă perioadă de retur gratuit de pe piața electro-IT, de 45 de zile.
„Black Friday este un bun prilej pentru clienții noștri să își aleagă produsele dorite, de bună calitate, de la branduri de top, care, în restul anului, ar presupune o investiție considerabil mai mare. Printre cele mai dorite și urmărite mărci se numără Apple, Samsung, LG, Bosch, Arctic, Beko, Philips, Tefal, Rowenta, DeLonghi. În ceea ce privește categoriile de produse, am urmărit cerințele pieței și am căutat să oferim reduceri cât mai atractive la produsele cele mai căutate: iPhone-uri și smartphone-uri Samsung, televizoare, smartwatch-uri, laptopuri, mașini de spălat, cuptoare și plite incorporabile, espressoare de cafea, aspiratoare care oferă un plus de mobilitate, precum cele verticale și roboții de aspirare, chiar trotinete electrice”,
a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit