Cel mai mare producător de cosmetice din România, Farmec a obținut în acest an o creștere a vânzărilor de 8,1%, față de anul 2021, exceptând vânzările de dezinfectanți.
Anual cheltuielile de cercetare și de dezvoltare ale companiei depășesc 230.000 de euro.
Raportat la o cifră de afaceri de 285 milioane de lei (60,5 milioane de dolari/57,6 milioane de euro) pentru 2021, compania Farmec a avut o descreștere de 1,2%, față de 2020 și cu 8,4% mai mare, față de anul precedent.
Anul trecut, brandul românesc a prezentat o cifră de afaceri de 285 milioane de lei (60,5 milioane de dolari/57,6 milioane de euro), în scădere cu 1,2%, față de anul anterior.
Un an bun pentru companie a fost 2020, compania investind 500.000 de euro (525.000 de dolari) pentru producția de biocide.
De asemenea, veniturile companiei au fost determinate în mare parte de cererile mari de dezinfectanți, rezultând vânzări atipice în istoria companiei, se arată într-un comunicat.
Pentru acest an, compania Farmec mizează pe consolidarea liniei de produse și își propune să lanseze produse noi.
Fondată în urmă cu peste 130 de ani. Produsele Farmec sunt comercializate sub o varietate de mărci: Gerovital, Aslavital, Farmec, Doina, Aslamed, Triumf, Nufăr şi Nufăr verde. Producătorul își gestionează activitatea de la faza de cercetare și dezvoltare, până la marketing și distribuție. Produsele Farmec sunt prezente în 30 de țări de pe toate continentele lumii, fiind listate și pe gigantul comerț electronic Amazon. Farmec are opt magazine auto-branded în toată România și peste 700 de angajați.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit