Bridgestone anunta lansarea FleetPulse, o solutie trei-in-unu compusa dintr-o aplicatie mobila, o platforma centralizata si un sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor (TPMS). FleetPulse imbunatateste transparenta in domeniul duratei de viata a acestora si reduce in mod semnificativ probabilitatea unor defectiuni neasteptate, costisitoare si potential periculoase.
Cu ajutorul aplicatiei Android FleetPulse, soferii si tehnicienii au o platforma usor de folosit cu care pot face inspectii tehnice vehiculelor, inlocuind procesul manual actual. Apoi, prin portalul centralizat, managerii de flote si de intretinere pot accesa status-ul actualizat pentru intreaga flota – inclusiv defecte si daune, precum si date despre performanta. Acestia pot face solicitari individuale conducatorilor auto si tehnicienilor – inclusiv liste noi de verificare, rezervari de servicii si chiar scoaterea vehiculelor de pe sosea – direct prin notificari din aplicatia FleetPulse.
Serviciul vine cu hardware TPMS pentru vehicul, alcatuit din senzori Tirematics si un dongle. Prin conectarea la TPMS-ul vehiculului, FleetPulse colecteaza automat datele privind presiunea in anvelope, inainte de trimiterea rezultatelor catre soferi si manageri, prin intermediul aplicatiei FleetPulse si actualizeaza in timp real datele. Acest lucru asigura ca presiunea in anvelope este optima, un lucru esential in situatia in care 30% dintre defectiuni sunt cauzate de o presiune scazuta a anvelopelor, 90% din defectiunile anvelopelor sunt cauzate de pierderile lente de presiune si 20% dintre anvelopele camioanelor aflate pe sosea sunt sub presiunea recomandata.
Aplicatia FleetPulse si hardware-ul TPMS sunt disponibile pe piata incepand cu septembrie 2018, cu o perioada de testare gratuita. Hardware-ul TPMS va fi disponibil online si la comercianti atenti selectati. Costul sau se amortizeaza intr-un an, pe baza presupunerii ca o combinatie tipica de cap tractor + remorca cu anvelope care functioneaza cu o presiune optima poate economisi, in medie, pana la 1.100 de euro pe an prin consumul de combustibil, anvelope si evitarea defectiunilor aferente.
„Transportul Viitorului“! Acesta este numele celui mai nou parteneriat dintre Scania Romania si mai multe companii de profil din industria transporturilor menit sa accelereze reducerea impactului pe care il are transportul rutier de marfa asupra mediului inconjurator.
Pentru anul in curs, proiectul isi propune sa educe publicul din industria transportului rutier de marfa asupra celor mai eficiente modalitati de reducere a consumului de combustibili fosili, si drept urmare de reducere a nivelului de CO2 din atmosfera, anunta Scania Romania. Acesta a fost structurat sub forma unor filme educative scurte, avandu-i ca protagonisti pe Ioan Nagl, director general Ost Transport – cu o flota de peste 75 de camioane -, impatimit al concursurilor de profil, reusind, an de an, sa obtina titlul pentru cel mai frumos camion din Romania, si Gabriel Onofrei, pilot de raliu, presedinte si fondator al Asociatiei Romane de Drift. Pe viitor, acest parteneriat va continua sa adune informatii si sa identifice elemente de inovare si de importanta strategica, in domeniul reducerii impactului pe care transportul rutier il are asupra mediului inconjurator.
„Protejarea planetei si a mediului inconjurator trebuie sa fie azi una dintre cele mai importante prioritati pentru orice companie si avem mari ambitii pentru ca activitatile noastre sa aiba efect pozitiv asupra climei. Dar numai cand ne unim fortele cu alti jucatori cheie din industrie, vom putea atinge aceste obiective ambitioase. Formand acest parteneriat, vom avea o pozitie unica pentru a implementa solutii inteligente, eficiente si sustenabile pentru transportul si logistica noastra“, spune Mihai Pasol, Director de Marketing & Comunicare la Scania Romania.
In cadrul acestui proiect vor fi lansate 11 clipuri educative in lunile august si septembrie, iar din 7 septembrie, va lua startul Caravana „Transportul Viitorului” ce va cuprinde 10 evenimente in cele mai importante locatii din tara, mai arata Scania.
Totodata prin platforma www.transportulviitorului.ro este lansata si cea mai mare competitie pentru soferii profesionisti din lume: Scania Driver Competitions, marele premiu constand intr-un un camion Scania in valoare de 100.000 de euro.
Transportul Viitorului, cel mai mare parteneriat din industria transportului rutier, este sustinut de Scania, OMV, Bridgestone, CTE Trailers si IFPTR.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit