Lamborghini a ales tot Bridgestone ca partener exclusiv de anvelope pentru noul Revuelto, primul super sport V12 HPEV (High Performance Electrified Vehicle) al producătorului italian.
Cu acest prilej, Bridgestone a personalizat anvelopele de înaltă performanță Potenza Sport pentru Lamborghini Revuelto ce pot fi disponibile de 20, 21 și 22 de inci. Acestea dispun de trei motoare electrice care alimentează roțile din față și un motor V12 cu combustie internă care alimentează roțile din spate.
În plus, anvelopele Bridgestone Potenza Sport au fost concepute pentru a spori capacitățile sportive de înaltă performanță ale Lamborghini Revuelto. Designul și materialele contribuie la obținerea unor performanțe remarcabile la viteze mari, răspunsuri excelente la direcție și precizie care se potrivesc perfect cu ADN-ul de performanță maximă al Lamborghini Revuelto, alături de o aderență remarcabilă pe suprafețe uscate și umede.
Noile anvelope sunt disponibile și cu tehnologia Run Flat (RFT), ceea ce permite șoferilor să continue să conducă, în siguranță, chiar și după o pană – timp de 80 km cu 80 km/h la o presiune de 0 bari, oferindu-le șoferilor o liniște suplimentară.
În plus, opțiunea de anvelope de iarnă personalizate Blizzak LM005 de la Bridgestone sunt disponibile și pe noul Lamborghini Revuelto. Anvelopele Bridgestone Blizzak LM005 oferă soluția ideală pentru iarnă, garantând o aderență remarcabilă pe zăpadă, în același timp asigurând o reacție sigură a direcției și a preciziei pe suprafețe uscate și umede.
„Bridgestone a dezvoltat anvelope personalizate pentru Lamborghini care completează și îmbunătățește perfect caracterul modelului Revuelto. Am creat anvelope care oferă caracteristicile de manevrabilitate necesare pentru un vehicul de mare putere, împreună cu tehnologia Run Flat, fără a compromite performanța. De asemenea, am oferit o opțiune de anvelope de iarnă care se potrivește nevoilor șoferilor, asigurând că aceștia se pot bucura de Lamborghini Revuelto în toate condițiile.”,
a declarat Steven De Bock, vicepreședintele Consumer Replacement și OE la Bridgestone EMIA.
Anvelopele Bridgestone pentru Lamborghini Revuelto au fost dezvoltate și fabricate în Italia, iar mai apoi proiectate și testate la Centrul european de cercetare și dezvoltare al companiei, folosind tehnologia Bridgestone de dezvoltare virtuală a anvelopelor. Această abordare sustenabilă permite crearea și testarea virtuală a unei versiuni digitale a unei anvelope în curs de dezvoltare înainte de construirea prototipurilor, ceea ce duce la economii de materii prime și de emisii de CO2 în timpul dezvoltării.
Anvelopele premium de înaltă performanță Potenza Sport dezvoltate special pentru Lamborghini Revuelto sunt disponibile în echipare mixtă cu 265/35 ZRF20 pe puntea față și 345/30 ZRF21 pe puntea spate, precum și cu 265/30 ZRF21 pe față și 355/25 ZRF22 pe spate, ambele cu tehnologie Run-flat. În partea de sus, a fost concepută și o combinație de performanță, care prezintă pe puntea față 265/35 ZR20 și pe puntea spate 345/30 ZR21 Potenza Sport (versiunea tubeless). Anvelopele Blizzak LM005 de la Bridgestone sunt disponibile ca opțiune de iarnă post-vânzare în mai multe echipări, inclusiv 265/35 R20 și 265/30 R21 pentru roțile din față, cu 345/30 R21 și 355/25 R221 pentru cele din spate.
„Suntem deosebit de încântați să lucrăm din nou cu Bridgestone ca partener exclusiv de anvelope. Acest parteneriat pentru noul Revuelto continuă colaborarea noastră puternică cu Bridgestone pentru super-mașinile noastre, după ce recent am dezvoltat anvelope Bridgestone personalizate pentru modelele Huracán STO, EVO, Tecnica și Sterrato.”,
a adăugat Cristian Mastro, director de marketing la Lamborghini.
Parteneriatul dintre Bridgestone și Lamborghini continuă viziunea companiei de a oferi valoare socială pentru clienți ca o companie de soluții durabile. Angajamentul Bridgestone E8 rămâne în centrul acestui demers, angajamentul corporativ global definind clar valoarea pe care compania promite să o ofere societății, clienților și generațiilor viitoare în opt domenii de interes. Acest proiect se aliniază în mod special cu „Emoție: Angajamentul de a inspira entuziasm și de a răspândi bucurie în lumea mobilității”.
Un nou sondaj realizat de Webfleet în rândul a 105 transportatori de top din Marea Britanie arată că aproape două treimi dintre respondenți anticipează că vor face reduceri de costuri în următoarele 12 luni.
Studiul realizat de Webfleet, soluția de gestionare a flotelor de la Bridgestone, se intitulează „The Cost of Doing Business” și poate fi descărcat gratuit.
Potrivit platformei Webfleet, sondajul a fost realizat în ianuarie 2023 prin intermediul unui chestionar online realizat de compania de consultanță Perspectus Global, în rândul a 105 de transportatori cu responsabilități decizionale pentru flotele de camioane și 105 respondenți pentru flotele cu vehicule grele.
Cifrele procentuale detaliate în raport reprezintă respondenții la sondaj care au oferit un răspuns exact (de exemplu, da/nu sau de acord/nu sunt de acord).
Când li s-a cerut să fie de acord sau nu cu afirmația „Ne așteptăm să reducem personalul din flota auto (spre exemplu, șoferi, manageri și administratori) în următoarele 12 luni pentru a reduce costurile”, 64% dintre respondenții din sectorul vehiculelor grele au fost de acord. În plus, 52% dintre cei cu flote de camioane grele au declarat că se așteaptă ca afacerea lor să se majoreze în următorul an.
Cu toate acestea, cea mai mare îngrijorare în rândul transportatorilor este creșterea costurilor.
Combustibilul se află în fruntea listei, fiind astfel una dintre cele mai mari cheltuieli de operare ale unei flote, citată de 69% dintre respondenți (73% dintre companiile cu flote de camioane, respectiv 64% dintre flotele de camioane grele). Îngrijorările au fost urmate de salariile șoferilor și orele suplimentare (49%) și SMR (41%). Potrivit Webfleet, creșterea costurilor cu energia reprezintă o altă problemă pentru 24% dintre companii.
De asemenea, Webfleet a constatat că cel mai mare obiectiv de economisire a costurilor a fost combustibilul, urmat îndeaproape de achiziționarea de vehicule – identificat de 33% și, respectiv, 29% dintre companiile de flote.
O altă constatare a sondajului a fost că 80% dintre respondenții flotelor de vehicule grele au indicat că presiunile legate de costuri au întârziat planurile lor de modernizare. Aceiași respondenți consideră că situația economică va întârzia electrificarea transportului rutier.
Printre constatările cheie privind flotele de vehicule:
– 75% au declarat că intenționează să cumpere anvelope mai ieftine, decât cele normale pentru a economisi costuri;
– 80% sunt de acord cu criza „costului vieții” care afectează negativ sănătate mentală a șoferilor;
– 73% sunt de acord că șoferii sunt supuși unei presiuni mai mari din cauza presiunilor existente în materie de costuri;
– 64% iau în considerare o schimbare de carieră;
– 74% recunosc că trebuie să își revizuiască sistemele și procesele actuale pentru a atenua stresul forței de muncă. Între timp, 71% dintre ei intenționează să introducă noi tehnologii pentru a contribui la atenuarea creșterii costurilor și a presiunilor operaționale.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit