Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bridgestone sărbătorește cea de-a 60-a aniversare a activităților sale în sportul cu motor, iar în acest an își propune să susțină diverse sporturi cu motor naționale și internaționale, de la serii de curse profesionale cu grad înalt până la curse de amatori de bază, în primul rând prin furnizarea de anvelope Bridgestone POTENZA și Firestone FIREHAWK pentru cursele de mașini, precum și Bridgestone BATTLAX pentru cursele de motociclete.

De asemenea, plasând sustenabilitatea în centrul acestui an memorial, compania și-a propus ca obiectiv o evoluție a activităților globale de motorsport într-un mod nou și construirea mărcii Bridgestone ca „sustainable global premium brand”, precum și „supporting the global motorsport culture”.

În viitor, Bridgestone își va consolida activitățile globale de motorsport sustenabile pentru a realiza neutralitatea carbonului și economia circulară, făcând din nou un mare pas spre „the global journey to the extreme” și contribuind pentru dezvoltarea sporturilor auto distractive, tot astfel și pentru dezvoltarea motociclismului și motorsportului. Prin aceste provocări asigurând „Driving Excitement” în 10 ani, 20 de ani și chiar mai mult, compania se concentrează pentru a-și îndeplini angajamentul corporativ pentru „Emotion: Committed to inspiring excitement and spreading joy to the world of mobility”, descris în „Bridgestone E8 commitment”, și să se bucure de sporturile cu motor în a câștiga emoție și empatie, precum și să încurajeze co-creația împreună cu mulți parteneri pentru un viitor sustenabil.

În Japonia, Bridgestone furnizează anvelope pentru cursele auto SUPER GT și pentru cursele de motociclete din cadrul Campionatului japonez de curse rutiere. În America de Nord, marca Bridgestone Firestone este furnizorul exclusiv de anvelope pentru NTT INDYCAR® SERIES. Printre cele mai importante curse de peste ocean furnizate cu anvelopele Bridgestone este Campionatul Mondial de Anduranță (EWC), cea mai importantă serie de curse de motociclete de anduranță din lume, organizată de Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM). De asemenea, compania furnizează anvelope pentru TOYOTA GAZOO Racing GR86/BRZ Cup, cursa de competiție auto intensă pe anvelope de serie și pentru sporturile cu motor de bază, inclusiv All-Japan Gymkhana Championship și cursele de motorsport de bază ale Mazda.

Bridgestone continuă să crească și să își perfecționeze tehnologiile pe piața mondială, capacitatea cuprinzătoare și puterea brandului prin intermediul variatelor curse, inclusiv cele cu performanțe maxime ale anvelopelor în condiții și situații extreme, precum și furnizarea de „driving excitement”.

Totodată, compania susține Bridgestone World Solar Challenge, o cursă de mașini fotovoltaice de top la nivel mondial, desfășurată în Australia, pentru care este sponsorul principal din 2013. În semn de recunoaștere pentru aceste activități, inițiativele Bridgestone în domeniul motorsportului au primit prestigioasa acreditare de mediu cu trei stele din partea FIA, „Federation Internationale de l’Automobile, the not-for-profit world governing body of motor spor”.

În acest an, Bridgestone devine partener și sponsor oficial al Cupei Bridgestone FIA ecoRally, o competiție internațională pentru vehiculele rutiere cu un sistem de propulsie electric organizată de FIA, extinzându-și astfel rolul de susținere a activităților sustenabile din motorsportul global.

În plus, Bridgestone anunță două noi activități pentru a sărbători cea de-a 60-a aniversare a activităților sale în motorsport. Prima este înființarea Institutului Bridgestone eMotorsport, care va oferi lecții de eMotorsport susținute de piloți de curse profesioniști. Cea de-a doua este lansarea POTENZA Circuit Challenge, PCC, un eveniment cu participare deschisă care oferă începătorilor posibilitatea de a face primul lor tur de circuit. Prin astfel de inițiative care combină cursele reale cu cele digitale, Bridgestone își propune să transmită atracția și plăcerea sporturilor cu motor.

Fleetcare reprezintă evoluția conceptului Total Tyre Care și combină gama de anvelope premium Bridgestone și soluțiile de gestionare a anvelopelor cu soluțiile de gestionare a flotelor oferite de Webfleet, o soluție telematică pentru flote. Scopul este de a permite proprietarilor de flote să își reducă costul total de proprietate prin intermediul pachetului complet al unui partener central de mobilitate.

Flotele cer cele mai înalte niveluri de eficiență, confort și durabilitate. Noua soluție integrată de gestionare a anvelopelor și a flotei Fleetcare de la Bridgestone este concepută pentru a oferi clienților de flote o gamă largă de beneficii, inclusiv reducerea costului total de proprietate, maximizarea satisfacției clienților, economii de timp, respectarea reglementărilor și creșterea sustenabilității, siguranței și securității.

Fleetcare permite, de asemenea, beneficii de afaceri prin IoT și analize și servicii bazate pe date, potrivit producătorului. Soluția este concepută pentru administratorii de flote de vehicule comerciale care caută un pachet de soluții cuprinzător și modular. Sistemul extinde și unifică sarcinile zilnice prin controlul costurilor și automatizare.

Se așteaptă ca soluția integrată să transforme piața parcurilor auto prin oferirea de soluții de gestionare a anvelopelor și a parcurilor auto, cu date și rapoarte integrate și în rețea – toate acestea în cadrul unui singur contract cu un partener central.

Obiectivul Fleetcare, care va fi susținut și la IAA în septembrie, este că, datorită utilizării combinate a datelor referitoare la anvelope și la vehicule, oferă clienților săi soluții de întreținere mai inteligente și mai predictive, care ar trebui să ducă la o performanță optimizată și la mai mult confort.