Carrefour România și Bringo extind serviciul de livrare rapidă în Arad, Bacău și Craiova. Astfel, compania ajunge la nouă orașe prin care poate livra în 30 de minute.
Acesta este cel de-al patrulea val de expansiune, ridicând la 48 numărul total de magazine în format Carrefour Market și Express care susțin serviciul de livrare rapidă în aceste nouă orașe, arată Carrefour într-un comunicat. „În cazul noilor localități, serviciul se bazează deocamdată exclusiv pe magazine Express: în Arad, serviciul de livrare rapidă este disponibil în proximitatea magazinului din Piața Avram Iancu, nr. 18, în timp ce în Craiova – în vecinătatea magazinului din Str. Nicolae Iorga, nr. 122-124, bl. A44-A45. Nu în ultimul rând, în Bacău, serviciul se bazează pe două magazine Express, din Str. Dumbravei nr. 4, bl 4., respectiv Str. Prieteniei nr. 14. Cei doi parteneri vizează extinderea serviciului în toate cele trei orașe, astfel încât clienții să poată comanda din orice cartier, în regim rapid, produsele preferate de la Carrefour prin platforma Bringo“, se mai spune în sursa citată.
Clienții au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate prin intermediul livrării rapide, de 30 de minute, și beneficiază de același preț al produselor ca cel din magazinele fizice, întrucât platforma Bringo nu practică adaos comercial.
„Serviciul de livrare rapidă este un pilon important în parteneriatul nostru cu Bringo și un rezultat al obiectivului nostru comun de a dezvolta serviciile în zona de comerț online alimentar. Clientul de astăzi dorește în online o reflexie a ceea ce are deja la dispoziție în offline prin magazinele noastre multiformat, iar serviciul de livrare rapidă îi pune la dispoziție proximitatea, viteza și alegerile sănătoase la doar câteva click-uri distanță. Prin urmare, suntem încrezători că locuitorii din Craiova, Arad și Bacău vor apela cu încredere la magazinele Express incluse în program pentru cumpărături esențiale, cât mai rapid”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
Clienții pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele de proximitate cu livrare în doar 30 de minute, în schimbul unui cost redus de doar 9.99 lei per comandă. Această opțiune se adaugă celei standard, de la supermarketurile Carrefour din cele trei orașe, cu livrare în 90 de minute și contra unui cost de 19,99 lei pentru fiecare comandă: în Arad – de la magazinele din Str. Tunarilor, nr 1A, Str. Ştefan cel Mare nr. 54 și Str. Revoluţiei nr. 39-43; în Bacău – Str. Republicii nr. 74 și Str. Mioriței nr. 27; iar în Craiova – magazinele Carrefour Market din Str. Calea București nr. 40-42-44, bl. P3, P4, P5, Bd. Olteniei, nr. 1E și din Str. Tabaci, nr. 2 – Piața 1 Mai.
Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.
Carrefour și Bringo își consolidează parteneriatul prin lansarea unui model nou de serviciu, cel de livrare rapidă în București și Iași și prin extinderea către zone suplimentare de livrare, respectiv Mangalia, Craiova și Reșița. Astfel, clienții din București și Iași care se află în proximitatea primelor magazine Carrefour Market incluse în noul program beneficiază de livrare rapidă, în 30 de minute de la plasarea comenzilor prin Bringo. Odată cu această expansiune multivalentă – prin prisma serviciilor oferite, dar și a ariei geografice acoperite – în acest moment, 63 de magazine din rețeaua Carrefour din 38 de orașe sunt incluse în aplicația Bringo. Totodată, clienții au acces la peste 50.000 produse din oferta retailerului, la prețurile din magazin.
„Viziunea noastră centrată pe omnicanalitate ne deschide mereu noi oportunități. Căutăm să fim cât mai aproape de clienții noștri cu cele mai bune produse, având obiectivul strategic de a oferi proximitate în toate mediile. Clienții noștri au un ritm de viață alert, sunt adesea pe fugă și de aceea este important pentru ei să aibă acces ușor și rapid la produsele noastre. Iar dacă este important pentru ei, este important și pentru noi. Astfel, facem pași către noi modele de servicii, creștem împreună cu Bringo și, mai ales, continuăm să punem la dispoziția clienților peste 90% din sortimentul magazinelor noastre fizice în Bringo, la prețul de la raft”, a declarat Cătălin Samara, COO Carrefour România.
Cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă, disponibil momentan în anumite zone din București și Iași, pentru a răspunde interesului clienților pentru beneficiul proximității în mediul online. Astfel, Bringo face livrări pentru peste 10.000 de produse din Carrefour Market, în doar 30 de minute de la plasarea comenzii, în vecinătatea primelor magazine incluse în planul de expansiune din capitală (Carrefour Market Barbu Văcărescu, nr. 154-158 și Drumul Taberei Columbus, nr. 124) și Iași (Carrefour Market Iași Palace Mall din str. Palas, nr. 7A, Iași Iulius Mall din Bvd. Tudor Vladimirescu și cel din Șoseaua Arcu, nr. 29). Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial. În același timp, costul livrării este varianta redusă de proximitate, de 9,99 lei la fiecare comandă.
Totodată, din 12 august și până la închiderea sezonului estival, românii de pe litoral au posibilitatea de a-și comanda prin Bringo produse din Carrefour Market localizat în str. Portului, nr. 44A, Mangalia. În funcție de comandă și proximitatea față de magazin, aceștia pot beneficia de serviciul de livrare rapidă sau standard. Aria de livrare include stațiunile Vama Veche, 2 Mai, Mangalia, Saturn, Venus, Neptun și Olimp.
Ca de obicei, costurile produselor sunt cele din magazin, la care se adaugă costul livrării: 9,99 lei/ comandă, dacă aceasta se face în zona supermarketului Carrefour din Mangalia, caz în care ajunge în 30 de minute sau până la 17,99 lei/ comandă pentru livrarea standard, de 90 de minute de la plasarea comenzii, în cazul adreselor ce depășesc aria de proximitate.
O componentă importantă a noului serviciu de livrare rapidă în București, Iași și Mangalia o reprezintă introducerea modelului hibrid de livrare, disponibil odată cu adăugarea bicicletelor electrice, dar și a celor tradiționale, în flota Bringo.
„Înainte de a lua orice decizie, ne uităm întotdeauna la nevoile clienților noștri și încercăm să anticipăm dorințele lor viitoare. Astfel, în urma unui sondaj, am aflat că peste 70% dintre ei vor să aibă acces rapid la produsele Carrefour prin Bringo chiar și atunci când sunt în vacanță la mare. Iar acest insight ne-a dus către două direcții. Pe de o parte, ne-am orientat prioritar către lansarea serviciului de livrare rapidă în câteva orașe, acoperind și zona de litoral. Pe de altă parte, am decis includerea bicicletelor electrice în flota noastră pentru a susține cât mai bine obiectivele de proximitate și livrare expres”, a declarat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit