Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

cora România intră în parteneriat cu Glovo. Este a doua platformă de food delivery cu care hypermarketul colaborează, după foodpanda. Serviciul este disponibil, din 12 noiembrie 2020, în toate hipermarketurile cora.

„Lipsa timpului, dar și pandemia pun presiune pe noi, iar noi ne dorim, prin coraExpress, să venim în sprijinul clienților, dăruindu-le timp de calitate cu familia, în confortul de acasă. Glovo este un serviciu apreciat la nivel global, care se bucură de succes și în România și suntem siguri că echipa cora-Glovo va avea performanțele așteptate de clienți”, a spus Claudia Badea, director operational e-commerce cora Romania și directorul hipermarketului cora Lujerului.

Noul parteneriat, care se adaugă celui pe care cora îl are deja cu platforma foodpanda, crește capacitatea diviziei coraExpress de a onora comenzile digitale într-o perioadă în care distanțarea socială este esențială pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Clienții intră pe aplicația Glovo și selectează produsele dorite din hipermarketul cora, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maximum 60 de minute.

„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, cora devine partenerul nostru și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Pe Glovo sunt listate peste 3.000 de produse din magazinele cora, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice etc.

Nu există comandă minimă, iar  livrarea costă 15,99 lei în București și 13,99 lei pentru restul oraselor în care este prezentă cora, respectiv Constanța, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu-Severin, Baia Mare.

Retailerul cora are propriul magazin online – www.cora.ro – unde sunt listate peste 35.000 de produse. Clienții pot opta pentru livrare la domiciliu, ridicarea din hipermarket sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina, care permit o interacțiune minimă cu personalul magazinului.

Unul din cei clienti eMAG din Bucuresti a preferat easybox ca metoda de livrare pentru coletele comandate. Potrivit unei analize a retailerului online, clientii au efectuat comenzi din peste 1.000 de categorii cu livrare la easybox in primul an de la lansare, iar 85% au fost ridicate in 24 de ore.

 

„eMAG a dezvoltat aceasta modalitate de livrare pornind de la ce isi doresc clientii: livrare rapida, predictibilitate si flexibilitate in privinta momentului in care isi pot primi comanda, precum si un proces rapid de ridicare. Clientii care aleg livrarea la easybox sunt in general oameni ocupati, care pretuiesc timpul si sunt deschisi catre inovatie. Pe masura ce infrastructura easybox se va extinde, ne asteptam sa fie adoptata rapid de catre toate categoriile de clienti”, a declarat Radu Ilinof, director customer experience eMAG. Potrivit unei analize eMAG, jumatate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate in intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate in 24 de ore. Cea mai valoroasa comanda cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumparat cel mai mult a platit in total 50.000 lei. Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comanda in sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai putin de 200 de comenzi in ultimele 12 luni, in medie patru comenzi pe saptamana, cu livrare la easybox. Nu in ultimul rand, ridicarea unui colet prin intermediul easybox-ului reduce consumul de dioxid de carbon cu cel putin 20,5% fata de metoda traditionala de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Astfel, in loc sa faca 50 de drumuri pentru 50 de colete, o masina care livreaza la easybox va face unul singur. La easybox pot fi comandate toate produsele de dimensiuni mici si medii vandute de eMAG sau de partenerii eligibili.

Cele mai incapatoare easybox-uri:
• easybox Swan Office Park Voluntari – 200 de sertare
• easybox showroom Crangasi – 140 de sertare
• easybox Plaza Mall Bucuresti – 100 de sertare

Cele mai populare easybox-uri din Bucuresti
• easybox OMV Berceni
• easybox showroom eMAG Crangasi
• easybox OMV Bellu

Cele mai populare easybox-uri din tara
• easybox OMV Marasti (Cluj)
• easybox showroom eMAG (Timisoara)
• easybox OMV Nicolina (Iasi)

Cele mai populare categorii de produse livrate la easybox
• Scutece si accesorii pentru bebelusi – 15.000 bucati
• Telefoane mobile si accesorii – 13.000 bucati
• Periferice pentru PC si laptopuri – 10.000 bucati
• Detergenti si produse de curatenie – 8.000 bucati
• Periute de dinti electrice – 5.000 bucati

Topul celor mai populare produse livrate la easybox
• Tigaile Tefal
• Cafeaua boabe Lavazza
• Bratarile de fitness Xiaomi
• Scutecele Pampers
• Detergentul capsule Ariel 3 in 1 PODS

eMAG a lansat easybox in noiembrie 2018, iar anul acesta compania are in plan sa ajunga la 300 de lockere pana pe 15 noiembrie, de Black Friday si la 1.000 pana la finalului lui 2020. Compania planifica totodata sa puna la dispozitia clientilor serviciul de retur in easybox incepand cu luna februarie.