Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cristi Movilă, acționar și asociat al companiei columbiene ITGlobers, a fost numit CEO-ul companiei pentru regiunile EMEA și APAC. ITGlobers are birouri în opt țări din America Latină și Europa și este specializată în servicii și soluții tehnologice pentru implementarea și optimizarea platformelor de comerț electronic, dezvoltarea de soluții software personalizate, integrarea sistemelor și dezvoltarea aplicațiilor mobile.

Cu o experiență de peste 17 ani în domeniul e-commerce, Cristi Movilă a construit și gestionat numeroase proiecte pentru lideri din piața de retail. În ultimii ani, a ocupat poziția de președinte ARMO și general manager pentru Europa Centrală și de Est al VTEX, o companie care dezvoltă soluții software pentru comerțul digital.

„În noul meu rol îmi propun extinderea prezenței ITGlobers în EMEA și APAC. În Europa Centrală și de Est accelerăm prin deschiderea unui nou hub în București, care va deservi toată regiunea și va contribui la creșterea cifrei de afaceri a companiei. Dezvoltarea și implementarea soluțiilor bazate pe inteligență artificială (AI First) vor constitui principalul focus pentru a îmbunătăți productivitatea și eficiența clienților noștri. Compania are clienți în 15 țări, printre cei de la nivel european numărându-se OBI, Whirlpool, Beko, Casino, Auchan, Cora, Yamamay, Dunnes sau Euro Supermercatos. În România, ne propunem să continuăm această creștere și să investim în parteneriate solide cu lideri din comerțul local și regional.”,

a declarat Cristi Movilă, noul CEO & Partner pentru EMEA și APAC al ITGlobers.

Cristi Movilă coordonează echipele responsabile de dezvoltarea proiectelor de comerț digital, operațiuni back-office și planuri de suport optimizate prin inteligență artificială. Activitățile includ training tehnic personalizat și design UX/UI inovator.

ITGlobers se diferențiază prin utilizarea tehnologiilor bazate pe AI, care sporesc performanța și eficiența proceselor, oferind soluții integrate și inovatoare. În 2023, ITGlobers a ajuns la 200 de angajați la nivel global, cu birouri în Europa, inclusiv în Valencia, Madrid, Barcelona și București.

„ITGlobers are o echipă solidă și parteneriate strategice cu lideri globali în tehnologie, cum ar fi AWS, Microsoft, OpenAI și NVIDIA, și comerț digital, precum VTEX, Salesforce, Commercetools, Mirakl, Shopify sau SCAYLE, ceea ce oferă o bază excelentă de creștere pe termen lung.“,

a adăugat Cristi Movilă.

Comisia Europeană a desemnat în mod oficial magazinul online Temu drept “o platformă online foarte mare” (VLOP), conform Legii privind serviciile digitale (DSA). Temu a raportat o medie de peste 45 de milioane de utilizatori lunari în Uniunea Europeană, depășind astfel pragul stabilit de DSA pentru această clasificare.

Ca urmare a acestei desemnări, Temu trebuie să respecte cele mai stricte reguli din cadrul DSA în termen de patru luni de la notificare, adică până la finalul lui septembrie 2024. Printre obligațiile impuse se numără evaluarea și atenuarea riscurilor sistemice asociate serviciilor sale, inclusiv prevenirea listării și vânzării de bunuri contrafăcute, produse nesigure sau ilegale, și articole care încalcă drepturile de proprietate intelectuală.

Obligațiile suplimentare impuse platformei Temu includ o supraveghere mai atentă a produselor ilegale. Temu trebuie să analizeze riscurile sistemice specifice legate de difuzarea de conținut și produse ilegale, datorate designului și funcționării serviciului său și a sistemelor aferente. Rapoartele de evaluare a riscurilor vor fi furnizate Comisiei la 4 luni de la notificarea desemnării oficiale și ulterior anual.

De asemenea, Temu trebuie să implementeze măsuri de atenuare a riscurilor, cum ar fi prevenirea listării și vânzării de bunuri contrafăcute, produse nesigure și articole care încalcă drepturile de proprietate intelectuală. Aceste măsuri pot include modificarea condițiilor de serviciu, îmbunătățirea designului interfeței pentru o mai bună raportare și detectare a listărilor suspecte, îmbunătățirea proceselor de moderare pentru eliminarea rapidă a articolelor ilegale și perfecționarea algoritmilor pentru a preveni promovarea și vânzarea de bunuri interzise.

Temu trebuie să adopte măsuri sporite de protecție a consumatorilor, inclusiv întocmirea anuală de rapoarte de evaluare a riscurilor, care să analizeze efectele negative potențiale asupra sănătății și siguranței consumatorilor, cu un accent special pe bunăstarea fizică și psihică a minorilor.

Platforma trebuie să fie structurată astfel încât să prevină riscurile pentru siguranța și bunăstarea consumatorilor. Aceasta include sisteme eficiente de verificare a vârstei pentru a restricționa accesul la articole cu restricții de vârstă.