Flanco, cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, își extinde oferta disponibilă cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât și pe cea a bunurilor de folosință îndelungată pentru magazinul său online, flanco.ro.
Gama de produse include anvelope, cosmetice și make-up, produse de fitness și de ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, precum și produse de casă și decorațiuni. Proiectul presupune dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping cu o investiție estimată de peste 600.000 de euro.
„Flanco este un brand românesc cu o istorie bogată, care a urmărit întotdeauna să optimizeze mixul de produse și gama de servicii pentru a oferi clienților săi soluții complete, pe măsura necesităților lor. Clientul de azi urmărește să își eficientizeze timpul petrecut cu cumpărăturile, alegând soluția online pentru achiziția unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât și de folosință îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT.”,
a precizat Radu Bercea, Director Canale Digitale Flanco, într-un comunicat de presă.
În prezent, retailerul a introdus deja peste 1.500 de oferte pentru modelele de anvelope, categorie care vine în completarea electronicelor și accesoriilor auto. Cât și noile produse de îngrijire corporală și a tenului, cosmetice și make-up care întregesc oferta produselor electronice de îngrijire personală. Compania a adăugat și echipamentele de fitness și ciclism în ofertele de vehicule electrice, așa cum trotinete, biciclete, hoverboard sau produse pentru activități sportive, tot mai căutate de cei preocupați de un stil de viață sănătos. Gama este completată de detergenți și produse de curățenie pentru casă, cafea, puericultură și jucării, papetărie și birotică, bricolaj și grădină, produse menaj, sanitare etc.
„În construcția noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ținem cont de interesul actual al clienților noștri, de capacitatea acestora de a atrage noi clienți, respectiv de potențialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum”,
a adăugat Radu Bercea.
De asemenea, compania menționează că și noile produse listate vor beneficia de prețuri competitive la fel ca și produsele deja cunoscute din oferta Flanco. Astfel, clienții au la dispoziție și posibilitatea de cumpărare folosind cea mai variată paletă de servicii de finanțare, precum cumpărăturile cu până la 40 de rate fără dobândă prin card de credit, în rate fixe printr-un credit obținut pe loc ori în 3 sau 4 rate direct cu cardul de salariu, totodată cu livrarea prin curier sau ridicarea personală din cele peste 3.700 de locații de tip easybox.
eMAG, pionierul pieței de comerț online din România, a înregistrat în perioada primelor două vacanţe pentru elevi o creștere a comenzilor la încălțămintea de iarnă, la echipamentele sportive pentru copii și la dresurile de iarnă.
Totodată, clienții eMAG au comandat de două ori mai multe echipamente sportive pentru copii, au plasat de zece ori mai multe comenzi la dresuri de iarnă și peste 65% mai multă încălțăminte pentru vreme rece. Conform unui comunicat, în total s-au plasat peste 25.000 de comenzi de produse de sezon, în principal din aplicația mobilă cu plăți efectuate predominant cu cardul online.
Printre preferințele româniilor aflați în vacanțe la munte au fost comenzile cu livrare prin easybox, indiferent de destinația în care au ales să-și petreacă vacanța, astfel mizând pe flexibilitatea și promptitudinea serviciului de livrare pentru a se bucura în timp util de produsele comandate. Cu toate acestea, cele mai multe comenzi cu livrare la easybox în zonele turistice de la munte au fost înregistrate în Brașov (38.585), Sibiu (31.972), Sinaia (2.693), Bușteni (2.222), Maramureș (1.094), Azuga (899), Predeal (887) și Poiana Brașov (276).
De asemenea, clienții eMAG au cumpărat și 4.100 de sănii, aproape 3.000 kituri de supraviețuire și peste 11.000 de ceasuri smart, 60% dintre aceștia optând pentru plata online cu cardul, ceea ce arată încrederea crescută în această metodă sigură, simplă și rapidă de plată.
„Vacanța de Crăciun și vacanța mobilă a elevilor din primul sezon de iarnă fără restricții, care în turism a condus la o dublare a numărului de rezervări, s-a tradus și pe eMAG într-un interes crescut al oamenilor pentru sporturile de iarnă și pentru un stil de viață activ, în contextul în care mulți români au ales să petreacă acest timp în stațiunile montane. Vedem de asemenea că oamenii folosesc și în vacanțe soluțiile pe care ecommerce le pune la dispoziție și comandă și atunci când se află în deplasare, de pe telefonul mobil, la cel mai apropiat easybox.”,
a precizat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit