Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
In contextul restrictiilor aplicate in activitatea de transport europeana, curierii romani care aveau in portofoliu preponderent servicii de transport pe Italia, Spania, au fost afectati cel mai mult, in timp ce restul curierilor se pare ca au facut fata cu bine situatiei, inregistrand cresteri foarte mari pe traficul postal, a declarat, joi, Eduard Lovin, vicepresedintele Autoritatatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). 
Livrarile corespondentei, a coletelor, a produselor achizitionate online, inclusiv alimente si produse de stricta necesitate au fost de o importanta majora pentru buna functionare a vietii de zi cu zi, iar agilitatea dovedita in adaptarea curierilor la noile riscuri si conditii a fost remarcabila, a afirmat oficialul ANCOM in cadrul videoconferintei Forumul serviciilor postale si de curierat 2020, organizata de Govnet. Astfel, pentru a mentine legatura cu furnizorii din piata, ANCOM a trimis chestionare aplicate catre companii, solicitand feedback pe mai multe directii. In contextul pandemiei, desi pe plan local curierii au cunoscut cresteri importante pe toate segmentele de livrari, online-ul a fost cel care a generat cele mai multe volume, inclusiv in zona de livrari alimentare. Nu acelasi lucru se poate spune despre curierii care aveau cea mai mare activitate peste hotare. „Curierii romani care aveau in portofoliu preponderent servicii de transport pe Italia, Spania, au fost afectati cel mai mult“, a declarat Eduard Lovin. 
In opinia sa, sectorul cunoaste o dinamica pozitiva, imbucuratoare, atat in materie de trafic, cat si de venituri, insa cel mai bun indicator pentru sanatatea si durabilitatea mediului concurential in sector este intrarea pe piata de curierat. Astfel, daca in 2019 s-au notificat la ANCOM 71 de noi furnizori, de la inceputul acestui an si pana in prezent au aparut 44 de noi furnizori de servicii postale. In total, 502 furnizori de servicii postale notificati in Romania, a explicat oficialul.