Antonio Albacete a obținut o victoria de la început până la final, ceea ce a oferit fanilor spanioli un motiv de sărbătoare. În cursa finală a sezonului, eroul local, Albacete a reușit să-și mențină poziția de lider de-a lungul celor 12 tururi. Cu toate că Mark Taylor a încercat să-l depășească la intrarea în primul viraj, Antonio Albacete a controlat situația și a condus cu constanță până la final, trecând primul linia de sosire.
Mark Taylor a profitat de puținele oportunități de depășire de pe circuitul Jarama pentru a repeta succesul din cursa a doua, și-a menținut calmul și s-a apărat excelent împotriva urmăritorilor. Spre final, Taylor și coechipierul său José Eduardo Rodrigues s-au desprins de restul plutonului și s-au luptat pentru ultimul loc pe podium. Steffi Halm a transformat poziția a patra de pe grila inversă într-un loc patru solid, apărându-se impecabil împotriva lui Jochen Hahn și Norbert Kiss. Aceștia au avut un start bun, dar nu au reușit să o depășească. André Kursim a terminat pe locul șapte în ultima sa cursă la Don’t Touch Racing, clasându-se pe locul șase la general.
Sascha Lenz a terminat pe locul 9 după ce a ieșit larg în primul viraj și s-a ciocnit cu André Kursim în încercarea de a-l depăși, incident care i-a trimis pe amândoi în afara pistei. Deși Kursim a pierdut mai puțin teren, Lenz a căzut pe ultima poziție, reușind să revină până pe locul 9 la final, după o depășire reușită asupra lui Luis Recuenco. Recuenco a încheiat pe locul 10, completând clasamentul. Bradley Smith a avut o zi excelentă, ocupând locul 5 și obținând trei rezultate solide în cursă și calificări. După patru curse, Rodrigues conducea în clasamentul Young Drivers, urmat de Smith. Clemens Hecker, Jonathan André, Luke Garrett și Simon Faulkner au completat lista piloților clasați. John Newell și Craig Reid au abandonat cursa din cauza ieșirilor de pe pistă și a avariilor la camioanele lor.
Antonio Albacete a dominat cursa de camioane Goodyear FIA ETRC de sâmbătă, lăsându-l în urmă pe John Newell încă de la start. Până la finalul primului tur, restul concurenților erau doar puncte îndepărtate în oglinzile sale retrovizoare. Deși Jochen Hahn a făcut tot posibilul să urce de pe locul șapte și să-l ajungă din urmă pe spaniol, eforturile sale nu au fost suficiente pentru a-i refuza lui Albacete a doua victorie din acest an.
În stilul caracteristic al lui Norbert Kiss, Hahn a urcat cu ușurință în clasament, la un moment dat părea că îl va prinde pe Albacete înainte de final. Deși camionul Team Hahn Racing avea un ritm superior celui al T Sport Bernau, avantajul creat de Albacete a fost suficient pentru a menține victoria.
Steffi Halm și Sascha Lenz au făcut tot posibilul pentru a-l ține pe Norbert Kiss departe de podium pentru a doua oară în aceeași zi, dar frânarea târzie a lui Kiss în primul viraj i-a depășit pe amândoi în tururi succesive. Deși Lenz și Halm au încercat să păstreze linia exterioară în primul viraj și să treacă pe interior în al doilea viraj, frânarea lui Kiss a blocat această manevră defensivă.
Depășirile succesive l-au dus pe Kiss pe locul trei, în fața lui Halm și Lenz, care au completat top cinci. André Kursim a încheiat pe locul șase, făcând ca toate primele șase locuri să fie ocupate de piloți din categoria Titan.
John Newell spera să profite de poziția sa de pe prima linie pentru a obține prima victorie Chrome a sezonului, dar o manevră pe interiorul virajului 2 în primul tur a lui José Eduardo Rodrigues i-a pus capăt cursei. Pilotul portughez a încercat să facă depășirea de pe locul trei, beneficiind de un start mai bun decât Newell. În schimb, cei doi s-au ciocnit, iar Newell a fost aruncat în afara circuitului, rămânând blocat în capcana de nisip.
Incidentul l-a făcut pe Rodrigues să piardă poziții, deschizând astfel oportunitatea pentru Mark Taylor, care a avut un start excelent, să preia conducerea clasei Chrome pentru a doua oară în aceeași zi. Rivalul său din campionat, Steffen Faas, a încercat să pună presiune pe britanic pentru a recupera punctele pierdute în prima cursă, dar Taylor a reușit din nou să câștige datorită ritmului său bun pe circuitul de la Most.
În ciuda incidentului de la începutul cursei, Rodrigues a terminat pe locul al treilea în clasa Chrome și pe locul nouă în clasamentul general. Incidentul dintre Newell și Rodrigues a fost investigat după cursă.
Clemens Hecker a terminat pe locul zece în clasamentul general, conducându-i pe Luis Recuenco și Bradley Smith la linia de sosire dintre cele 12 camioane clasificate, însă singurul care nu a terminat cursa a fost Newell.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit