Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mads Østberg, pilotul norvegian cu peste 250 de starturi în raliuri, inclusiv 139 la cel mai înalt nivel în Campionatul Mondial de Raliuri (WRC), vine în România pentru a participa la ultima etapă a Campionatului Național de Raliuri, Tess Rally Brașov, care are loc în weekendul 27-29 octombrie. Østberg a obținut o victorie notabilă la Rally de Portugal (WRC) în 2018 și a obținut 18 podiumuri în cariera sa.

După ce a câștigat cu succes Raliul Ungariei, ultima etapă a Campionatului European de Raliuri (ERC) și a ocupat locul 1 în clasamentul general, Mads Østberg a acceptat invitația, făcută de CB Rally Vest și DTO Rally, de a concura în România. Trust Motors, importatorul oficial al mărcii Citroën în țară, împreună cu Citroën Racing, au contribuit la venirea sa în România.

La etapa de la Brașov, Østberg va concura cu o mașină de ultimă generație, Citroen C3 Rally 2, pusă la dispoziție de echipa DTO Rally. Acesta va avea oportunitatea de a testa ultimele evoluții ale mașinii și de a se bucura de probele ofertante ale etapei din Brașov.

Mads Østberg a avut un succes deosebit în cariera sa, susținut de-a lungul anilor de Citroën Racing și câștigând titlul mondial la WRC2 în 2020 la volanul unui Citroën C3 R5.

Pilotul Norbert Kiss și-a asigurat pole position-ul și a câștigat cea de-a noua cursă a sa din acest sezon în cadrul primei curse a Campionatului European de Curse de Camioane Goodyear FIA, desfășurată la Nürburgring.

În ciuda unei mici greșeli la start, Kiss a reușit să-și mențină poziția de lider și să câștige cursa de la semafor la steag. De asemenea, Kiss a avut un avantaj de șapte secunde față de competitorii săi în momentul în care a fost dat startul final.

În timpul cursei, Jamie Anderson a încercat să recupereze câteva poziții și să lupte pentru un loc pe podium, însă o greșeală la frânare l-a făcut să se ciocnească cu Sacha Lenz. Antonio Albacete a profitat de această situație și a reușit să obțină locul trei pe podium. Incidentul nu a dus la probleme majore pentru cei implicați, iar cursele au continuat.

În timpul cursei, doi piloți, André Kursim și Erwin Kleinnagelvoort, au fost penalizați pentru depășirea vitezei la start. Aceștia au primit o penalizare de zece secunde care a fost adăugată la timpii lor de final. Albacete a reușit să se mențină pe locul trei, în timp ce Lenz și Anderson au încercat să recupereze, dar nu au reușit să reducă diferența. Cei doi au terminat pe locurile patru și, respectiv, cinci.

În Cupa Promotorului, Lukas Hahn a obținut o victorie de clasă, în timp ce José Eduardo Rodrigues, liderul campionatului, a întâmpinat probleme tehnice și a fost nevoit să se retragă din cursă. Steffen Faas a obținut un loc pe podium în Cupa Promotorului, profitând de abandonul lui Rodrigues.

Cursa a fost marcată și de retragerile lui Mark Taylor și John Newell din motive tehnice.

Norbert Kiss a fost cel care a dominat în primele două zile de curse de pe Nürburgring, învingând penalizările de timp și vremea nefavorabilă pentru a obține trei victorii la rând, în timp ce alți piloți au luptat pentru poziții pe podium în diferite categorii. Cu toții se vor pregăti pentru următoarele curse din cadrul competiției.