Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bridgestone sărbătorește cea de-a 60-a aniversare a activităților sale în sportul cu motor, iar în acest an își propune să susțină diverse sporturi cu motor naționale și internaționale, de la serii de curse profesionale cu grad înalt până la curse de amatori de bază, în primul rând prin furnizarea de anvelope Bridgestone POTENZA și Firestone FIREHAWK pentru cursele de mașini, precum și Bridgestone BATTLAX pentru cursele de motociclete.

De asemenea, plasând sustenabilitatea în centrul acestui an memorial, compania și-a propus ca obiectiv o evoluție a activităților globale de motorsport într-un mod nou și construirea mărcii Bridgestone ca „sustainable global premium brand”, precum și „supporting the global motorsport culture”.

În viitor, Bridgestone își va consolida activitățile globale de motorsport sustenabile pentru a realiza neutralitatea carbonului și economia circulară, făcând din nou un mare pas spre „the global journey to the extreme” și contribuind pentru dezvoltarea sporturilor auto distractive, tot astfel și pentru dezvoltarea motociclismului și motorsportului. Prin aceste provocări asigurând „Driving Excitement” în 10 ani, 20 de ani și chiar mai mult, compania se concentrează pentru a-și îndeplini angajamentul corporativ pentru „Emotion: Committed to inspiring excitement and spreading joy to the world of mobility”, descris în „Bridgestone E8 commitment”, și să se bucure de sporturile cu motor în a câștiga emoție și empatie, precum și să încurajeze co-creația împreună cu mulți parteneri pentru un viitor sustenabil.

În Japonia, Bridgestone furnizează anvelope pentru cursele auto SUPER GT și pentru cursele de motociclete din cadrul Campionatului japonez de curse rutiere. În America de Nord, marca Bridgestone Firestone este furnizorul exclusiv de anvelope pentru NTT INDYCAR® SERIES. Printre cele mai importante curse de peste ocean furnizate cu anvelopele Bridgestone este Campionatul Mondial de Anduranță (EWC), cea mai importantă serie de curse de motociclete de anduranță din lume, organizată de Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM). De asemenea, compania furnizează anvelope pentru TOYOTA GAZOO Racing GR86/BRZ Cup, cursa de competiție auto intensă pe anvelope de serie și pentru sporturile cu motor de bază, inclusiv All-Japan Gymkhana Championship și cursele de motorsport de bază ale Mazda.

Bridgestone continuă să crească și să își perfecționeze tehnologiile pe piața mondială, capacitatea cuprinzătoare și puterea brandului prin intermediul variatelor curse, inclusiv cele cu performanțe maxime ale anvelopelor în condiții și situații extreme, precum și furnizarea de „driving excitement”.

Totodată, compania susține Bridgestone World Solar Challenge, o cursă de mașini fotovoltaice de top la nivel mondial, desfășurată în Australia, pentru care este sponsorul principal din 2013. În semn de recunoaștere pentru aceste activități, inițiativele Bridgestone în domeniul motorsportului au primit prestigioasa acreditare de mediu cu trei stele din partea FIA, „Federation Internationale de l’Automobile, the not-for-profit world governing body of motor spor”.

În acest an, Bridgestone devine partener și sponsor oficial al Cupei Bridgestone FIA ecoRally, o competiție internațională pentru vehiculele rutiere cu un sistem de propulsie electric organizată de FIA, extinzându-și astfel rolul de susținere a activităților sustenabile din motorsportul global.

În plus, Bridgestone anunță două noi activități pentru a sărbători cea de-a 60-a aniversare a activităților sale în motorsport. Prima este înființarea Institutului Bridgestone eMotorsport, care va oferi lecții de eMotorsport susținute de piloți de curse profesioniști. Cea de-a doua este lansarea POTENZA Circuit Challenge, PCC, un eveniment cu participare deschisă care oferă începătorilor posibilitatea de a face primul lor tur de circuit. Prin astfel de inițiative care combină cursele reale cu cele digitale, Bridgestone își propune să transmită atracția și plăcerea sporturilor cu motor.

Este de datoria fiecarui operator de transport rutier de persoane sa achite TVA-ul aferent transportului de pasageri, indiferent daca tara respectiva este de tranzit sau punctul final al calatoriei.
Un exemplu de calcul pentru Germania: un operator roman de transport organizeaza transport de pasageri pe ruta Romania-Franta, tranzitand Germania. Tariful stabilit este de 1 euro/km. Traseul total parcurs de autocarul romanesc este de 4.000 km, dintre care 1.000 km pe teritoriul Germaniei.

Avand in vedere faptul ca autocarul a parcurs un sfert din traseu pe teritoriul Germaniei, baza de calcul pentru TVA-ul datorat autoritatilor germane este de un sfert din totalul cursei, adica 1.000 de euro, drept pentru care operatorul datoreaza 190 de euro cu titlu de TVA catre statul german (la cota de 19% aplicabila in Germania). In functie de numarul de curse realizate in Germania, operatorul de transport are obligatia de a depune declaratii de TVA anual, semestrial, trimestrial sau lunar. In general, insa, declaratiile se depun anual. Deoarece TVA-ul achitat pentru achizitii este deductibil, operatorul are dreptul de a-si deduce TVA platit pentru motorina, taxe de drum si servicii conexe activitatii de transport din baza de impozitare. In cazul in care suma TVA-ului deductibil depaseste suma TVA-ului datorat, diferenta ii este returnata operatorului.