Grupul Renault Romania introduce, de joi, 23 aprilie, posibilitatea achizitionarii masinii integral online, precum si serviciul de livrare la domiciliu, evitand astfel interactiunea fizica sau efortul deplasarii la showroom, potrivit unui comunicat al companiei.
„Platformele de vanzare online ale grupului au fost primele initiative de acest gen din Romania si ne-au permis sa intelegem foarte exact nevoile si asteptarile clientilor nostri. Aceasta evolutie a serviciilor ne ajuta sa continuam inovatia digitala din zona de e-commerce inceputa in urma cu aproape 2 ani. Suntem convinsi ca mediul nostru de business va continua sa se schimbe intr-un ritm alert, deoarece asteptarile clientilor continua sa creasca. Drept urmare obiectivul nostru ramane acela de a propune clientilor mai multa flexibilitate si o experienta digitala personalizata”, declara Mihai Tanase, Head of Digital Dacia & Renault.
Procedura de achizitie este intuitiva si rapida. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selectie (model, pret, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrica), astfel incat alegerea sa fie cat mai potrivita nevoilor sale. Apoi poate finaliza procedura, platind integral online vehiculul sau isi poate rezerva autoturismul selectat, achitand o taxa de 500 de euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plati. Atat contractul, cat si factura se vor transmite electronic de catre un agent autorizat, ales in prealabil de client. Pana in acest moment, peste 1200 de clienti au ales sa rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce.
Grupul Renault Romania introduce, de joi, 23 aprilie, posibilitatea achizitionarii masinii integral online, precum si serviciul de livrare la domiciliu, evitand astfel interactiunea fizica sau efortul deplasarii la showroom, potrivit unui comunicat al companiei.
„Platformele de vanzare online ale grupului au fost primele initiative de acest gen din Romania si ne-au permis sa intelegem foarte exact nevoile si asteptarile clientilor nostri. Aceasta evolutie a serviciilor ne ajuta sa continuam inovatia digitala din zona de e-commerce inceputa in urma cu aproape 2 ani. Suntem convinsi ca mediul nostru de business va continua sa se schimbe intr-un ritm alert, deoarece asteptarile clientilor continua sa creasca. Drept urmare obiectivul nostru ramane acela de a propune clientilor mai multa flexibilitate si o experienta digitala personalizata”, declara Mihai Tanase, Head of Digital Dacia & Renault.
Procedura de achizitie este intuitiva si rapida. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selectie (model, pret, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrica), astfel incat alegerea sa fie cat mai potrivita nevoilor sale. Apoi poate finaliza procedura, platind integral online vehiculul sau isi poate rezerva autoturismul selectat, achitand o taxa de 500 de euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plati. Atat contractul, cat si factura se vor transmite electronic de catre un agent autorizat, ales in prealabil de client. Pana in acest moment, peste 1200 de clienti au ales sa rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce.