Conducerea camioanelor DAF robuste în jocul „Construction Simulator”
DAF Trucks și dezvoltatorul de software Weltenbauer introduc noua generație de camioane de construcții DAF XDC și XFC 6×4 și noua generație de camioane de mare putere DAF XG+ 8×4 FTM în jocul foarte popular „Construction Simulator”. Jucătorii din întreaga lume pot experimenta acum conducerea camioanelor de construcții revoluționare DAF pe PC, XBOX și Playstation.
În fiecare moment al zilei, câteva mii de gameri din întreaga lume joacă „Construction Simulator”. Jocul video, publicat de astragon Entertainment, permite jucătorilor să opereze diverse vehicule și echipamente de construcții pentru a finaliza proiecte de construcții într-o varietate de medii.
Camioanele prezentate în joc prezintă aceleași caracteristici inovatoare ca și omologii lor robuste din viața reală. Jucătorii pot, de exemplu, să experimenteze viziunea directă și indirectă a camioanelor DAF de nouă generație, experimentând în același timp camerele digitale avansate.
Noua generație de camioane de construcții și de mare tonaj DAF XDC, XFC și XG+ 6×4 și 8×4 sunt încorporate în simulatorul de construcții pentru toate platformele majore de jocuri începând cu 10 decembrie.
Pe 28 iunie a avut loc, la Oradea, deschiderea oficială a noului centru de vânzări și service TH Trucks, care a marcat și începutul caravanei DAF de anul acesta din România.
Ea va ajunge la Arad (pe 6 iulie), Cluj-Napoca (13 iulie), Suceava, în premieră (pe 20 iulie), Bacău (26-27 iulie), Brașov (3 august), București (10 august) și Constanța (17 august). Adică în toate locațiile TH Trucks, cu excepția Craiovei, „unde încă nu avem o locație proprie de care să fim satisfăcuți din toate punctele de vedere“, așa cum explică Sandu Stoica, CEO TH Trucks, „dar unde am început construcția unui centru nou, în care sperăm să ne mutăm la final de an. Iar clienții și echipa din Craiova vor participa la caravana de la București.“ O parte dintre vehiculele expuse sau disponibile pentru teste aparțin DAF, o parte sunt ale TH Trucks, din stocul demo, iar o parte au fost deja vândute și livrarea către clienți întârzie tocmai pentru a putea fi prezente la evenimente. Concret, este vorba de modele XD și XDC pentru transport regional și construcții, XF, XG și XG+ pentru transport internațional pe distanțe lungi și, LF, care are tren de rulare complet nou și în curând va primi și un facelift. Toate acestea cu diverse tipuri de caroserii specializate.
În ceea ce privește noua locație din Oradea, mult așteptată de clienții din zonă, conform propriilor lor declarații, aceasta are 7.000 mp amprentă la sol și atelier de 1.000 mp cu 10 posturi de lucrul, inclusiv linie ITP, care, mai ales datorită apropierii de punctul de ieșire din țară de la Borț, a fost conceput atât pentru DAF, cât și pentru alte mărci de camioane și pentru semiremorci.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit