Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

165 de tractoare DAF XG pentru transportatorul global de lichide HOYER

HOYER, liderul pieței mondiale de soluții logistice pentru produse lichide, își reînnoiește flota cu 165 de tractoare DAF XG 480 4×2. Camioanele, care vor fi livrate în lunile următoare, vor fi utilizate pentru operațiuni în întreaga Europă. Toate vehiculele dispun de suita cuprinzătoare a celor mai recente sisteme avansate de asistență la conducere (ADAS) de la DAF.

Înființată în 1946 la Hamburg, Germania, HOYER este în prezent lider de piață la nivel mondial în domeniul soluțiilor logistice pentru produse lichide și operează pe toate continentele. Compania oferă soluții personalizate pentru clienții săi din diverse sectoare, inclusiv gaze, alimente, uleiuri minerale și produse chimice. HOYER are birouri de reprezentare în peste 100 de țări. Pentru transportul rutier, compania se bazează pe o flotă de peste 1.200 de camioane și peste 1.700 de semiremorci, cu o puternică reprezentare a mărcii DAF.

‘Un camion sigur și durabil’

Noile tractoare vor fi staționate în Germania, Olanda și Polonia și vor fi în funcțiune în toată Europa. Rudolf Schumacher, șeful departamentului de gestionare a flotei rutiere pentru Europa Internă din cadrul HOYER Group, este încântat de faptul că firma sa înlocuiește parțial flota cu modelul DAF XG, foarte eficient și multiplu premiat.

“Aceste camioane fiabile dispun de cele mai recente sisteme de siguranță de ultimă generație și oferă, de asemenea, o experiență luxoasă și confortabilă pentru șoferii noștri. Faptul că aceste vehicule pot funcționa cu HVO susține ambiția noastră de a contribui la un viitor mai sustenabil, deoarece noi, la HOYER, dorim să avem grijă de generațiile viitoare. Conducerea pe HVO reduce emisiile de carbon cu până la 90% bine la roată. Cu această nouă serie de camioane DAF, vom oferi servicii excepționale clienților noștri în cel mai bun mod HOYER-way.”

Cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți“DAF a fost un furnizor preferat al HOYER timp de mulți ani. Suntem onorați de faptul că acest lider mondial în domeniul soluțiilor de transport de înaltă calitate a ales seria noastră DAF XG pentru a asigura livrări la timp pentru clienții săi”, a declarat Bart Bosmans, director de marketing și vânzări și membru al Consiliului de Administrație al DAF Trucks. “Oferim cele mai eficiente, sigure și confortabile camioane de pe piață și suntem, de asemenea, dedicați să oferim cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți. Ne bucurăm să vedem că HOYER recunoaște acest lucru.”

Pe 28 iunie a avut loc, la Oradea, deschiderea oficială a noului centru de vânzări și service TH Trucks, care a marcat și începutul caravanei DAF de anul acesta din România.

Ea va ajunge la Arad (pe 6 iulie), Cluj-Napoca (13 iulie), Suceava, în premieră (pe 20 iulie), Bacău (26-27 iulie), Brașov (3 august), București (10 august) și Constanța (17 august). Adică în toate locațiile TH Trucks, cu excepția Craiovei, „unde încă nu avem o locație proprie de care să fim satisfăcuți din toate punctele de vedere“, așa cum explică Sandu Stoica, CEO TH Trucks, „dar unde am început construcția unui centru nou, în care sperăm să ne mutăm la final de an. Iar clienții și echipa din Craiova vor participa la caravana de la București.“ O parte dintre vehiculele expuse sau disponibile pentru teste aparțin DAF, o parte sunt ale TH Trucks, din stocul demo, iar o parte au fost deja vândute și livrarea către clienți întârzie tocmai pentru a putea fi prezente la evenimente. Concret, este vorba de modele XD și XDC pentru transport regional și construcții, XF, XG și XG+ pentru transport internațional pe distanțe lungi și, LF, care are tren de rulare complet nou și în curând va primi și un facelift. Toate acestea cu diverse tipuri de caroserii specializate.

În ceea ce privește noua locație din Oradea, mult așteptată de clienții din zonă, conform propriilor lor declarații, aceasta are 7.000 mp amprentă la sol și atelier de 1.000 mp cu 10 posturi de lucrul, inclusiv linie ITP, care, mai ales datorită apropierii de punctul de ieșire din țară de la Borț, a fost conceput atât pentru DAF, cât și pentru alte mărci de camioane și pentru semiremorci.