Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tribunalul Regional din München ar putea fi nevoit să redeschidă cel mai mare caz de despăgubiri împotriva unui cartel de camioane. Cumpărătorii a 70.000 de camioane care ar fi avut prețuri prea mari solicită daune de 500 de milioane de euro de la MAN, Daimler, Iveco și Volvo/Renault, dar nu au avut succes în primă instanță. Tribunalul Regional a respins acțiunea colectivă introdusă de furnizorul de servicii juridice Financialright Claims ca fiind parțial inadmisibilă și parțial neîntemeiată. În cadrul procedurii de apel de joi, 5 octombrie, Tribunalul Regional Superior a ajuns la o evaluare diferită.

Conform evaluării preliminare a Senatului, hotărârea pronunțată în primă instanță a trebuit să fie anulată, iar procedura a fost retrimisă la Tribunalul Regional, a declarat judecătorul președinte Andreas Müller. Multe întrebări erau încă deschise, iar cazul nu era încă pregătit pentru o decizie. Inițial, nu a fost posibil să se prevadă când va lua OLG decizia finală.

Atribuirea creanțelor pentru daune către furnizorul de servicii de colectare și servicii juridice Financialright Claims a fost în orice caz legală, conform evaluării preliminare a Senatului. Gruparea creanțelor a fost permisă. Financialright Claims acționează în calitate de reclamant unic și primește un comision de 33 % în caz de succes.

De asemenea, nedeterminarea cererii asumată de Curtea Regională nu a existat sau nu a mai existat în urma unor corecții, a precizat președintele Senatului. Potrivit evaluării preliminare a Senatului, cererile respinse ca inadmisibile de către Curtea Regională au fost suficient de determinate. Avocatul reclamantului, Alex Petrașincu, și-a exprimat satisfacția. Evaluarea OLG a fost în conformitate cu jurisprudența Curții Federale Supreme de Justiție. Comisia Europeană amendase DAF, Daimler, Iveco, Scania și Volvo/Renault cu aproape patru miliarde de euro pentru încălcări ale cartelului. Grupurile de camioane făcuseră schimb de prețuri de vânzare din 1997 până în 2011. MAN rămăsese nepedepsit, în calitate de martor cheie.

În timpul testului extins multibrand „European Truck Challenge” (ETC) organizat de renumita revistă germană Truck & Trailer Welt, XF 450 s-a dovedit încă o dată a fi cel mai bun vehicul din segmentul său, atât pentru proprietar, cât și pentru șofer. A depășit concurența în ceea ce privește cele mai mici costuri de exploatare și a câștigat prestigiosul premiu „Drivers Choice”. Ambele distincții subliniază în mod clar de ce XF a fost votat în unanimitate „Camionul internațional al anului 2022″.

În timpul competiției anuale foarte apreciate European Truck Challenge, camioanele de la cei mai importanți producători europeni de camioane sunt comparate pe larg în ceea ce privește costurile, manevrabilitatea, performanța și confortul șoferului.

Cel mai înalt nivel de confort

Pe parcursul European Truck Challenge 2023, un ansamblu tractor în special i-a impresionat în mod constant pe șoferii de teste ETC: noua generație DAF XF 450. În cadrul testului, nicio altă cabină nu a oferit mai mult confort, echipamente mai bune sau un design mai atractiv.

DAF XF 450 a fost recompensat corespunzător cu cel mai mare punctaj în clasamentul șoferilor, ceea ce a dus la acordarea premiului ETC Drivers Choice pentru 2023.

Cu un avans față de concurență

În plus, având în vedere prețurile actuale ale combustibilului, DAF XF 450 s-a dovedit a fi cel mai eficient din punct de vedere al costurilor, datorită consumului combinat foarte scăzut de combustibil și AdBlue. Fluiditatea de care dă dovadă DAF XF 450 în timpul conducerii pe traseu, inclusiv pe drumurile de munte, este, de asemenea, impresionant. Când vine vorba de consumul de combustibil atunci când se rulează pe secțiuni individuale ale traseului de testare comparativă, olandezul este clar în fața concurenței.

Cea mai bună serie de pe piațăSuntem extrem de onorați că am primit atât premiul „Alegerea șoferilor”, cât și recunoașterea pentru cele mai mici costuri de exploatare”, potrivit lui Bart Bosmans, membru al Consiliului de Administrație DAF și responsabil pentru marketing și vânzări. „Împreună cu seriile XD, XG și XG+, noua generație XF întruchipează atât visul șoferului, cât și încântarea proprietarului. Cabina este spațioasă, luxoasă și confortabilă și oferă o vedere directă fără precedent, rezultând cel mai bun spațiu de lucru pentru orice șofer. În plus, autocamioanele funcționează la cele mai mici costuri de exploatare. În aceste vremuri dificile, gama DAF New Generation este pur și simplu cea mai bună serie de pe piață!”