Daimler Truck își propune să comercializeze doar vehicule noi neutre din punctul de vedere al emisiilor de CO2 la conducere („tank-to-wheel”) în Europa, Japonia și America de Nord până în 2039. Această misiune este susținută de o serie de proiecte deja lansate pe piață: FUSO a lansat producția de serie mică a autovehiculelor eCanter de primă generație în 2017; modelele electrice cu baterie Mercedes-Benz eCitaro, eActros și eEconic sunt în producție de serie din 2018, 2021 și, respectiv, 2022. În septembrie, a fost dezvăluit eActros LongHaul, camionul de mare tonaj cu baterie electrică, pentru transport pe distanțe lungi, cu autonomie de aproximativ 500 de kilometri, planificat pentru producția de serie în 2024.
În a doua jumătate a acestui deceniu, compania va adăuga, de asemenea, la gama sa de vehicule, camioane produse în serie cu propulsie pe bază de pile de combustie cu hidrogen. Primele prototipuri ale autovehiculelor Mercedes-Benz GenH2 sunt deja supuse unor teste intensive, atât pe pista de testare internă, cât și pe drumurile publice. Obiectivul de dezvoltare este o autonomie de până la 1.000 km și chiar mai mult. Acest lucru face ca autovehiculul să fie potrivit pentru operațiuni deosebit de flexibile și solicitante, în special în segmentul de transport de mare tonaj, pe distanțe lungi.
Beijing Foton Daimler Daimler Automotive (BFDA), joint-venture-ul dintre Daimler Truck Holding AG și Foton Motor, sărbătorește primele camioane Mercedes-Benz produse pe plan local printr-o ceremonie de inaugurare la noua sa unitate de producție ultramodernă din Huairou, Beijing. Odată cu începerea producției în serie, așa cum era programat, Daimler Truck deschide un nou capitol în China. La 10 ani de la începerea activității în China, BFDA își extinde în continuare amprenta comercială și valorifică potențialul de creștere profitabilă. Noua facilitate se întinde pe o suprafață de peste 400.000 mp și oferă o linie de producție extrem de flexibilă și scalabilă.
Karl Deppen, membru al Consiliului de Administrație al Daimler Truck Holding AG, director al Daimler Truck Asia: „China este cea mai mare piață de camioane de mare tonaj din lume și oferă un potențial semnificativ de creștere în viitor pentru Daimler Truck. Suntem foarte entuziasmați să vedem primele camioane Mercedes-Benz „Fabricate în China, pentru China”, gata să pornească la drum. Cu tehnologia de ultimă generație a Daimler Truck, care valorifică strategia noastră de platformă globală, ne străduim să depășim așteptările clienților noștri pe segmentul avansat al pieței de camioane grele din China.”
Modele Mercedes-Benz Actros adaptate pentru a răspunde cerințelor clienților din China
Portofoliul de producție al BFDA de la noua fabrică din Huairou cuprinde două linii de produse pentru tractoare, ambele dezvoltate pe baza modelului emblematic, Mercedes-Benz Actros, din platforma globală de camioane grele a Daimler Truck. De la lansarea primei generații de Actros, în 1996, au fost vândute peste 1,5 milioane de unități ale modelului în întreaga lume.
Modelul Mercedes-Benz Actros localizat de la BFDA vine cu motorul de ultimă generație OM471 de ultimă generație, ca alegere de referință pentru optimizarea eficienței transportului. Modelul Mercedes-Benz Actros C este alegerea de modernizare pentru clienții cu modele logistice flexibile. Ambele linii de produse localizate sunt proiectate temeinic în conformitate cu standardele Mercedes-Benz Trucks pentru a răspunde în mod fiabil nevoilor clienților din China. Know-how-ul local, contribuția la valoare și dezvoltarea furnizorilor, combinate cu expertiza globală de cercetare și dezvoltare și de producție a Daimler Truck, asigură cele mai înalte standarde de calitate.
Dr. Holger Scherr, președinte și director executiv al Beijing Foton Daimler Automotive Co. Ltd.: „Pentru a satisface așteptările tot mai mari ale pieței din China, trebuie să înțelegem și să ținem cont de modul în care produsele și serviciile noastre îi fac pe clienții noștri să câștige. Pentru noi, autocamionul nu este o sumă de caracteristici, ci un produs complet care să satisfacă cerințele de performanță, fiabilitate și funcționalitate, precum și să ofere șoferilor un mediu de lucru mai atractiv, care să îi obosească mai puțin. Bazându-ne pe mentalitatea noastră „construim pentru a rezolva”, suntem încrezători că Mercedes-Benz Actros și Mercedes-Benz Actros C localizate vor aduce valoare și beneficii semnificative clienților și șoferilor, contribuind și mai mult la angajamentul mărcii „clientul pe primul loc” al Mercedes-Benz Trucks în China.”
În paralel cu modelele de tractoare Actros și Actros C produse pe plan local, importul de camioane Mercedes-Benz în China continuă, cu accent pe activitatea de șasiuri pentru aplicații speciale, cum ar fi pompieri, pompe de beton și chiar vehicule de agrement. În plus, marca existentă Auman rămâne ca o bază solidă pentru societatea mixtă BFDA a Daimler Truck.
Nicole Engel, director general al Daimler Truck China Limited, adaugă: „Urmărind o strategie de afaceri robustă și multiplă, aducem valoare adăugată clienților noștri din diferite segmente de aplicații din China, sprijinindu-i să pună lumea în mișcare. Odată cu piatra de hotar majoră de a produce la nivel local cel mai de succes model Mercedes-Benz de camion de mare tonaj, ne poziționăm și mai puternic pe piața locală. Cu inovațiile de pionierat ale Daimler Truck și cu moștenirea noastră de lungă durată, suntem în continuare împuterniciți să ne dezvoltăm în China, pentru China.”
Modelele Mercedes-Benz Actros și Actros C produse pe plan local sunt așteptate să fie gata de livrare către clienții din China în luna noiembrie a acestui an.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit