Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler Trucks, lider in electrificarea vehiculelor comerciale, testeaza impreuna cu clientii posibilele aplicatii in care mobilitatea electrica este viabila din punct de vedere economic si posibila fara o infrastructura publica. Cel mai recent exemplu este demararea unui test practic in primavara acestui an cu un eActros pe drumul B462, langa Rastatt (Baden-Württemberg), impreuna cu firma de transport Logistik Schmitt. Cu un an inainte ca traseul sa intre in functiune pentru camioanele alimentate de linii catenare, camionul de 25 t va acoperi o distanta zilnica de aproximativ 168 km in trei schimburi de operare, in regim silentios si fara emisii. In etapa urmatoare, testele comparative vor fi efectuate cu eActros cu tonaj mai mare, pe linia-proiect eWayBW, in primavara lui 2020, dupa instalarea infrastructurii de linii catenare. „Suntem pe drumul cel bun cu conceptul eActros. Suntem incantati ca Logistik Schmitt utilizeaza acum eActros in zona Murgtal si asteptam cu nerabdare sa facem noi descoperiri interesante in practica operationala, inclusiv in ceea ce priveste testele comparative ulterioare din proiectul liniei catenare“, declara Stefan Buchner, director Mercedes-Benz Trucks.

In etapa urmatoare, testele comparative din proiectul de catenare vor fi realizate cu o versiune mai grea a eActros (tractor cu semiremorca). „eActros-ul a fost lansat pe drumurile publice in iunie 2018 si a acoperit deja peste 30.000 km. Acum, parcurgerea celor aproape 200 de kilometri se dovedeste absolut realista. eActros isi indeplineste sarcinile de transport indiferent de ruta sau de alti factori. Cheltuielile legate de instalarea unei statii de incarcare la sediul fiecarui client sunt relativ scazute. Exista toate semnele ca suntem pe drumul cel bun. Scopul nostru este de a avea in 2021 camioane de productie in serie, fara emisii si silentioase, care functioneaza in orase la acelasi nivel economic cu vehiculele diesel“, a mai spus Stefan Buchner.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

2018 a fost cel mai de success an din istoria companiei Daimler Trucks, cu vanzari, venituri si castiguri (EBIT) record. Divizia de camioane si-a majorat vanzarile cu 10%, comparativ cu 2017, pana la 517.300 de vehicule. Cu o cota de 38,3 miliarde de euro, veniturile au fost, de asemenea, semnificativ mai mari decat in anul precedent. EBIT-ul diviziei a atins un alt nivel record, de 2,753 milioane de euro in 2018, in crestere cu 16% fata de anul precedent. Tendinta pozitiva a fost in principal rezultatul vanzarilor mai mari in regiunea NAFTA si implementarii sistematice a solutiilor de imbunatatire a eficientei.

Daimler Trucks este optimist, dar prudent, pentru 2019, anticipand o usoara crestere a vanzarilor. „2018 a fost anul cel mai de succes din istoria companiei. Am profitat de avantul din pietele cheie si am obtinut noi maxime ale numarului de unitati vandute, ale veniturilor si castigurilor. Rezultatele din 2018 arata ca avem produsele si serviciile potrivite pentru cele mai diverse piete si regiuni. Clientii nostri misca lumea, iar sarcina noastra va fi sa le oferim cel mai bun sprijin posibil“, a declarat Martin Daum, membru al consiliului de administratie al Daimler AG, responsabil pentru Trucks & Buses.
Daimler Trucks este bine pozitionata in 2019 pe cele mai importante piete si regiuni din intreaga lume. In America de Nord, liderul este pe punctul de a lansa noul Freightliner Cascadia. In Brazilia, Mercedes-Benz do Brasil este din nou lider de piata si beneficiaza de o piata in revenire. Mercedes-Benz isi va consolida pozitia de lider si in Europa, prin lansarea noului Actros in iunie 2019. Cu BharatBenz, Daimler India Commercial Vehicles este singurul producator global care are succes pe piata indiana. De la inceputul productiei (2012), Daimler India a livrat peste 100.000 de camioane de la uzina din Chennai. Cu aproximativ 22.500 de unitati vandute anul trecut, India a fost una dintre cele cinci piete cele mai importante pentru Daimler Trucks. Daimler Trucks Asia isi va deschide noul centru de design la FUSO, in Tokyo, in martie 2019. La fel ca marcile surori Mercedes-Benz si Freightliner, FUSO Super Great va putea fi condus in mod partial automatizat (nivelul 2) incepand cu noiembrie. In China, cea mai mare piata de camioane din lume, Daimler Trucks si partenerul Foton au vandut anul trecut peste 100.000 de camioane fabricate local.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.