Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Importanta masinilor electrice nu creste doar in traficul cotidian, ci si in asociatii si grupuri de interese din industria auto. Asociatia Producatorilor Internationali de Autovehicule din Germania (VDIK) accepta acum primul membru care produce doar vehicule electrice: Polestar, din Suedia. „Oferta de masini cu emisii reduse a reprezentat mult timp o forta a producatorilor internationali. Cu Polestar ca membru, asociatia noastra subliniaza din nou acest aspect. VDIK va continua sa ofere conditii-cadru optime pentru mobilitatea cu emisii reduse”, a declarat presedintele VDIK, Reinhard Zirpel.

Producatorii internationali din Germania sunt concurenti seriosi pentru furnizorii autohtoni, precum Volkswagen, Daimler si BMW, cele 37 de companii membre ale VDIK insumand o cota de piata de aproape 40% in Germania. Anul trecut, producatorii din strainatate au vandut circa 1,4 milioane de automobile pe piata germana si aproximativ 120.000 de vehicule comerciale.

Asociatia VDIK este multumita de faptul ca Polestar este primul membru producator de masini electrice si spera ca pe viitor se vor alatura si altii, chiar daca cel mai mare producator,Tesla, nu s-a aratat pana acum interesat. Mai degraba, americanii de la Tesla ar putea fi interesati sa se alature Asociatiei Industriei Auto (VDA) din Germania incepand cu anul viitor, cand va incepe si productia noului SUV Model Y in noua fabrica Tesla din Brandenburg, in apropierea Berlinului.

In urma unei reveniri a pietei peste asteptari si a unei performante puternice in iunie, EBIT ajustat al grupului Daimler, al Mercedes-Benz Cars & Vans si Industrial Free Cash Flow al Daimler pentru al doilea trimestru al lui 2020 este peste asteptarile pietei.
Masurile extinse de conservare a numerarului introduse de Daimler, plus dezvoltarea favorabila a cererii de capital de lucru au dus la un flux de numerar pozitiv. „Am luat decizii proactive privind costurile si cheltuielile si ne-am concentrat intens pe gestionarea capitalului de lucru. Am fost apoi capabili sa profitam de oportunitatile permise de recuperarea pietei, gratie gamei noastre convingatoare de produse. De asemenea, am anuntat parteneriate strategice cheie in domeniul electrificarii si software-ului vehiculului pe parcursul trimestrului, care ne pozitioneaza bine pentru viitor. Dar mai sunt multe de facut. Eforturile noastre sistematice de a reduce consumul companiei prin reducerea costurilor si ajustarea capacitatii vor trebui sa continue”, a spus Ola Källenius, presedintele Consiliului de administratie al Daimler AG si Mercedes-Benz AG.