Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aceasta se va face conform directivei EU PWD și va viza transportul internațional bilateral și cabotajul, deci toate firmele care transportă mărfuri sau pasageri pe teritoriul Danemarcei vor trebui să o respecte și să își înregistreze șoferii înaintea fiecărei curse, la Autoritățile Daneze pentru Afaceri, în registrul pentru „transport realiza în Danemarca de firme străine“ (UTIK), altfel riscă amenzi începând de la 1.342 de euro. Iar transportatorii care au șoferi implicați în operațiuni de cabotaj și care nu primesc salariul minim danez vor fi amendați cu 4.700 de euro. Controalele vor fi realizate de poliție – care în unele cazuri vor putea împiedica șoferii să-și continue cursa – și de un corp administrativ special.

Conform celor mai recente informații, salariul minim va fi de 22,14 euro/oră pentru șoferii care transportă mărfuri și de 22 de euro/oră pentru cei care transportă persoane.

Pentru înregistrarea curselor bilaterale și a celor de cabotaj în Danemarca, transportatorii vor trebui să precizeze numele firmei, adresa și datele de contact, informații despre modul de transport, rută, încărcătură și puncte de descărcare, numărul de înmatriculare al vehiculului, data începerii și terminării cursei și identitatea și datele de contact ale șoferului sau ale șoferilor care fac acea cursă. Registrul UTIK ar trebui să fie disponibil încă din decembrie.

Iar la control șoferul trebuie să prezinte dovada înregistrării în UTIK, contractul de muncă, documentele din care reiese metoda de calcul al salariului pentru ultimul an și declarații privitoare la numărul de ore lucrate, pentru aceeași perioadă de un an.

Autoritățile din Danemarca avertizează în legătură cu faptul că se vor face controale și se vor da amenzi încă de la începerea implementării noii legi, deci nu va fi o perioadă de grație.

DSV intentioneaza sa investeasca aproximativ 2 miliarde de coroane daneze intr-un nou centru logistic, care va fi cel mai mare din Europa cu un singur locatar. Deoarece locatia actuala a operatorului logistic din Jutland, Danemarca nu mai permite o viitoare crestere, dar si pentru ca DSV doreste sa isi consolideze depozitele si terminalele cross-docking din zona Horsens pentru a asigura eficienta si productivitate sporite, combinate cu un profil mai ecologic si cu emisii mai mici de CO2, compania va construi un centru logistic pe o suprafata de 700.000 mp in Horsens. „Ca parte a strategiei noastre de crestere, dorim sa consolidam toate activitatile din cadrul Air & Sea, Road si Solutions intr-o singura locatie pentru a ne asigura ca operatiunile noastre sunt eficiente si ca oferim cele mai bune solutii posibile pentru clientii nostri. Mai mult, Horsens este un hub strategic pentru transporturile dintre nordici si toate celelalte tari europene.?, a spus Simon H. Galsgaard , director general pentru DSV Road A / S Danemarca.
Noul nostru centru logistic va fi construit pe terenul de langa depozitele actuale si va cuprinde 18.000 de spatii de birouri, terminal de andocare de aproximativ 50.000 mp si spatii de depozitare intre 200.000 si 269.000 m2. „Pana in prezent, acesta este cel mai mare proiect de constructie al DSV si asteptam cu nerabdare noul si imensul potential pe care ni-l ofera. Este o parte a strategiei noastre de consolidare a site-urilor mai mici si de creare a unor facilitati mai mari, moderne si rezistente la viitor. Printre altele, noul centru logistic din Horsens va fi caracterizat printr-un grad mare de procese automatizate care asigura o manipulare rapida si eficienta a volumelor mari.?, spune Simon H. Galsgaard.
Pentru orasul Horsens, aceasta este cea mai mare vanzare de terenuri in scopuri industriale. La centrul actual, DSV are aproximativ 750 de angajati, iar odata cu extinderea anuntata, numarul acestora va creste la peste 1.000.