GXO Logistics, Inc., cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale din lume, a anunțat prelungirea acordului său cu Avon, liderul în industria sănătății și frumuseții.
GXO sprijină operațiunile Avon de 15 ani și administrează cea mai mare fabrică Avon din Europa, centrul din Garwolin, facilitând distribuția produselor în peste 50 de țări din Europa, Africa și Asia. Printre serviciile oferite se numără depozitarea, serviciile cu valoare adăugată și suport pentru producție. De asemenea, GXO a dedicat 2.000 de metri pătrați pentru serviciile cu valoare adăugată, așa cum împachetarea cadourilor și adăugarea mesajelor personalizate de sărbători pe felicitări decorative, oferind consumatorilor finali o experiență personalizată la deschiderea cutiei.
Centrul din Garwolin nu numai că facilitează distribuția produselor Avon, ci și sprijină activitățile omnichannel ale companiei, oferind o gamă largă de servicii de co-ambalare de înaltă calitate, inclusiv etichetare specializată și coduri QR. Echipa specializată a GXO realizează mii de seturi promoționale diferite în fiecare an, incluzând pungi, tăvițe și cutii de cadouri pentru diverse ocazii, cum ar fi Paștele, Adventul și Crăciunul.
În plus, GXO contribuie la îndeplinirea cerințelor legale și etichetarea produselor Avon conform modificărilor legislative din diferite piețe. Soluțiile WMS optimizează eficiența și productivitatea, iar serviciile de depozitare partajată oferă acces imediat la spații de înaltă calitate pentru Avon și furnizorii săi, contribuind la creștere și minimizarea costurilor de operare în diverse piețe europene.
În parteneriat cu Avon, GXO își propune obiective ambițioase în materie de mediu în depozitul său din Garwolin. Certificat ISO 9001 din 2010 și ISO 14001 din 2014, depozitul adoptă practici sustenabile, precum reutilizarea materialelor din cantitatea de deșeuri generate, reciclarea a circa 97% din deșeurile de hârtie pentru ambalaje și a 90% din filmele de plastic, tot astfel și diminuarea cantității de documente tipărite prin utilizarea înregistrărilor electronice. Pentru a reduce consumul de energie, situl utilizează iluminatul cu LED-uri și își optimizează circulația stivuitoarelor pentru a reduce numărul de încărcări necesare ale bateriilor.
Angajamentul GXO în comunitate se reflectă în sprijinul acordat evenimentelor locale, cum ar fi “Avon împotriva violenței – Cursa de alergare în Garwolin”, proiect care face parte din campania Avon Against Violence în care peste 70 de angajați au participat la cursa desfășurată în iunie.
În fiecare an, GXO procesează peste 1 miliard de produse de înfrumusețare la nivel global și gestionează peste 40 de locații specializate în soluții logistice pentru mărcile de lux din industria frumuseții și wellness-ului. Cu tehnologie de vârf, amploare și expertiză, GXO optimizează lanțurile de aprovizionare pentru a îmbunătăți fluxul de bunuri și a oferi o experiență de consum de calitate în comerțul electronic, distribuția omnichannel și logistica inversă.
Recenta achiziție a PFSweb de către GXO aduce capacități suplimentare, inclusiv servicii de asistență pentru clienți la nivel înalt, plăți sigure, protecție împotriva fraudei și sisteme de agregare a comenzilor din diferite surse. Clienții din domeniul frumuseții și al wellness-ului pot viziona un scurt videoclip cu GXO în acțiune.
„Suntem încântați să prelungim parteneriatul nostru de lungă durată cu Avon. În toate operațiunile noastre, suntem mândri să susținem nevoile în continuă evoluție ale Avon, inclusiv să îi ajutăm să se adapteze la noile reglementări de pe piețele lor și să oferim servicii de co-packing și servicii cu valoare adăugată. Prin serviciile noastre de înaltă calitate și prin comunicarea și cooperarea deschisă, am reușit să ne dezvoltăm afacerea cu Avon de-a lungul mai multor ani. Așteptăm cu nerăbdare să ne extindem și să ne îmbunătățim în mod continuu parteneriatul.”,
a declarat Jean Luc Bessade, director general al GXO, Polonia, Republica Cehă și România.
„GXO a fost un partener remarcabil încă din 2008, ajutându-ne să ne urmărim misiunea de a crea o lume mai bună pentru femei, sprijinindu-le spiritul antreprenorial, curajul și ideile de succes. Serviciile cu valoare adăugată ale GXO au contribuit la consolidarea parteneriatului dintre companiile noastre. GXO ne-a ajutat, de asemenea, să ne îndeplinim obiectivele ESG. Așteptăm cu nerăbdare ajutorul continuu al GXO pentru a realiza întregul potențial al logisticii noastre.”,
a precizat Andrew Wills, Senior Manager Logistics, Avon.
Zooplus SE, una dintre cele mai importante platforme online pentru produse destinate animalelor de companie din Europa, a anunțat împreună cu GXO Logistics, Inc., cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume, modernizarea rețelei lor logistice prin adăugarea unui nou centru de aprovizionare în Bor, Republica Cehă.
Noul depozit are o suprafață de 60.000 de metri pătrați și se valorifică cu soluții avansate de automatizare. Prin utilizarea tehnologiei de ultimă generație, implementată de către GXO în acest nou centru logistic, zooplus își propune să își mărească capacitatea de livrare zilnică, să ofere clienților timpi de livrare mai rapizi și să-și întărească prezența pe piețele europene. Depozitul din Bor marchează o etapă semnificativă în parteneriatul de succes dintre zooplus și GXO.
În ultimii cinci ani, operațiunile de depozitare ale GXO pentru zooplus în Spania aproape că s-au triplat, atât în ceea ce privește diversitatea produselor, cât și volumul de livrare. Parteneriatul a pus bazele unității ultramoderne și înalt automatizate a GXO din Bor, capabil să gestioneze o gamă largă de produse pentru animale de companie, inclusiv 14.000 de produse de hrană, cât și alte articole, să pregătească aproximativ 36 de colete pe minut și să expediaze peste 200.000 de comenzi săptămânal. Acest lucru ajută la satisfacerea cererii în continuă creștere a clienților zooplus din Europa Centrală și de Vest.
Un aspect important al acestui proiect este angajamentul față de mediu și sustenabilitate. Depozitul din Bor este certificat BREEAM și utilizează iluminat cu LED-uri și panouri solare pentru a maximiza eficiența energetică. Mai mult, se pune accent pe reducerea și eliminarea protectiei din hârtie și plastic in interiorul coletelor. Utilizarea mașinilor automate de stabilire a înălțimii pentru aproape 99% din cutiile de carton produse, contribuie la reducerea dimensiunilor pachetelor, la maximizarea eficienței transportului și la minimizarea emisiilor de carbon.
Depozitul din Bor angajează aproape 200 de persoane din comunitate și acordă prioritate bunăstării angajaților prin implementarea de soluții ergonomice și procese de lucru eficiente. De asemenea, sprijină adăposturile locale de animale prin donații de produse zooplus, ceea ce reflectă angajamentul comun al zooplus și GXO pentru contribuția la bunăstarea comunității și a mediului.
Noul centru logistic din Bor și-a început deja să își desfășoare activitățile și a fost inaugurat oficial într-o ceremonie de inaugurare care a reunit echipele de conducere ale zooplus și GXO.
„Noul centru de distribuție din Republica Cehă completează perfect infrastructura noastră logistică existentă și o ridică la nivelul următor. Lucrând cu partenerul nostru de încredere GXO, avem acces la soluții tehnologice și de automatizare personalizate, ceea ce ne permite să răspundem mai rapid și personalizat la diferitele nevoi regionale ale consumatorilor. În acest fel, îmbunătățim oferta noastră de plus-valoare pentru comunitatea părinților de animale de companie și facem încă un pas înainte în călătoria noastră de a crea cea mai modernă și mai convenabilă destinație pentru animalele de companie din Europa. În cele din urmă, dezvoltăm rețeaua noastră logistică către un viitor marcat de inovație și de un angajament ferm față de valorile centrate pe client.”,
a declarat Joost Bous, director de operațiuni al zooplus.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul nostru cu zooplus în Europa. Din 2018, am ajutat zooplus să reducă costurile de livrare în Peninsula Iberică. Cu noua noastră unitate din Bor, dotată cu tehnologii de top în industrie, suntem poziționați strategic pentru a sprijini creșterea zooplus în Europa, îmbunătățind accesul la piețele majore. Așteptăm cu nerăbdare să construim pe baza parteneriatului nostru consacrat și să ne îmbunătățim continuu serviciile.”,
a adăugat Richard Cawston, președinte GXO Europa.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit