ELKO România, parte a Grupul internațional ELKO, și-a relocat activitatea în CTPark Bucharest, inchiriind un spațiu de depozitare de 1.800 mp. ELKO, companie specializată în distribuția unei game largi de echipamente și soluții IT – PC-uri, componente, electronice home & office, telefoane mobile, software, soluții de infrastructură IT etc. a identificat soluția noului hub de distribuție cu ajutorul consultanței oferite de Dunwell Industrial Brokerage.
Corina Săndulescu, Industrial Broker la Dunwell menționează: “Această tranzacție s-a desfășurat într-un timp record, într-un interval de trei luni de la demararea discuțiilor și până la intrarea în spațiu. Acest lucru se datorează unei comunicări excelente și a eforturilor depuse atât de dezvoltator, cât și de către client, ambii înțelegând foarte bine dinamica tranzacției și importanța flexibilității părților implicate.”
Elko România a reușit să își extindă portofoliul la peste 40.000 de produse și peste 10.000 de clienți în ultimii ani, astfel încât închirierea depozitului de la kilometrul 13 al A1 București-Pitești a venit ca următorul pas firesc în dezvoltarea sa. „Am decis relocarea activității noastre într-un spațiu nou, de clasă A, ținând cont de evoluția foarte bună a companiei noastre din ultimii ani. Suntem încântați să colaborăm cu CTP și să beneficiem de cele mai bune condiții pentru desfășurarea operațiunilor noastre. Spațiile premium recent închiriate se potrivesc perfect cu serviciile și gama de produse pe care noi le comercializăm”, a declarat Carmen Stanciu, General Manager ELKO România.
Din partea CTP, cel mai mare dezvoltator industrial din România, Andrei Koszti, Regional Manager declară: “Suntem încântați să îi avem pe Elko România parteneri în CTPark Bucharest. Spatiul inchiriat este unul nou, având caracteristici tehnice de top prin care asigură un cost minim al ocupării. Credem în succesul pe care îl vor avea în anii următori și dorim să le creăm toate premisele pentru dezvoltarea și extinderea capacității de operare.”
Experții Dunwell observă că industriile farma, FMCG, IT&C (și conexe) își păstrează cifre de afaceri ascendente în contextul actualei perioade. Marea majoritate a clienților cu cereri de extindere și relocare din ultimele luni operează în aceste domenii.
Alte domenii care au cunoscut creșteri ale vânzărilor in mediul online, determinând astfel cererea de spații de depozitare mai extinse, sunt reprezentate de producătorii și importatorii din retail (fashion, amenajarea locuinței etc.).
Muncă la distanță, comunicare online a clienților, tururi virtuale… Acum că digitalul a devenit noul normal, strategia de marketing a WDP este concentrată din ce în ce mai mult pe instrumentele digitale. Cu WDP Xplore, compania depășește limitele abordării sale de marketing.
Acest instrument 3D oferă clienților un tur complet virtual de 360° al unui depozit digital WDP și deschide o lume realistă, plină de informații, cu date ușor accesibile și clare.
Într-un tur virtual prin WDP Xplore, clienții pot urmări toate specificațiile unui depozit standard WDP. Instrumentul este disponibil pe calculator și tabletă, oferind clienților o experiență 3D captivantă care dă viață interiorului și exteriorului depozitului, împreună cu specificațiile sale tehnice și de sustenabilitate.
În mediul virtual de 360°, clienții pot face clic pe hotspot-urile care apar pe pereți, tavan, podele și instalații tehnice. Acest lucru le va arăta toate informațiile de care au nevoie într-o fereastră pop-up.
Hotspot-urile standard oferă o perspectivă asupra tehnicilor și materialelor utilizate, în timp ce hotspot-urile verzi dezvăluie caracteristici de sustenabilitate, cum ar fi iluminarea cu LED, monitorizarea energiei, panourile solare și multe altele.
Dacă clientul are cerințe specifice, instrumentul îi permite să solicite cu ușurință informații despre caracteristicile opționale pentru un depozit pe măsură. Concentrându-se pe experiența 3D, WDP face saltul către marketingul viitorului.
Clienții nu mai trebuie să citească broșuri interminabile pline cu numere. În schimb, pot face o plimbare prin produsul în sine. Serviciul este prezentat într-un format interactiv, realist, cu fotografii suplimentare și informații disponibile în echipament.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit