Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Operatorul german de logistică DHL, parte a Deutsche Post, este capabil să integreze achiziții mari, afirmă Tim Scharwath, într-un comentariu referitor la o potențială privatizare a rivalului DB Schenker. Comentariul vine în legătură cu planurile actuale ale Deutsche Bahn de a-și vinde afacerea de logistică DB Schenker.

Conducerea Deutsche Bahn a fost instruită să se pregătească pentru o viitoare vânzare a DB Schenker, pentru a ușura datoriile împovărătoare ale operatorului rețelelor feroviare germane. Mai mulți analiști evidențiază DHL ca fiind un cumpărător evident dacă se iau în considerare considerațiile politice în ceea ce privește menținerea DB Schenker și a locurilor de muncă ale acesteia sub control german.

Primul lucru pe care îl analizează DHL este dacă, din punct de vedere strategic, are sens pentru grup această achiziție, nu pentru DHL Global Forwarding, ci pentru grup, a afirmat compania, știind cele cinci domenii de activitate ale Deutsche Post. Analiștii de capital au indicat grupul danez de expediții DSV ca fiind cel mai evident cumpărător, în cazul în care considerentele comerciale vor prevala într-o potențială vânzare a DB Schenker.

Cel mai mare expeditor din lume, elvețianul Kuehne + Nagel, a fost, de asemenea, considerat o soluție bună, dar mai puțin probabilă, deoarece acționarul majoritar al grupului, Klaus-Michael Kühne, este considerat, în general, extrem de reticent în ceea ce privește efectuarea de achiziții mari.

Pe 10 martie, Poste Italiane și Deutsche Post au anunțat un important acord strategic privind distribuția internațională de colete. Se naște o nouă colaborare, care se bazează pe 4 piloni. În ceea ce privește distribuția în Europa, cu excepția Italiei, Dhl eCommerce Solutions va efectua livrările de colete ale Poste Italiane, în timp ce aceasta din urmă va distribui trimiterile Dhl eCommerce Solutions și Dhl Parcel Germany destinate Peninsulei.

„Combinând infrastructura națională extraordinară și potențialul extraordinar al Poste Italiane pe piețele internaționale cu rețeaua noastră globală și expertiza în comerțul internațional, vom putea să ne valorificăm punctele forte într-un parteneriat cu adevărat eficient. Comerțul electronic nu este doar una dintre cele patru megatendințe identificate în strategia Grupului nostru, ci și unul dintre cele mai mari motoare de creștere a activității noastre. Credem că parteneriatul nostru va oferi clienților cea mai înaltă calitate și va răspunde cererii tot mai mari de soluții eficiente și durabile”, a declarat Tobias Meyer, CEO desemnat al Deutsche Post DHL Group.

De asemenea, în Italia, Poste Italiane și Dhl Express vor oferi celor care trebuie să trimită colete o gamă mai largă de soluții pentru expedierile expres internaționale. În cele din urmă, Poste Italiane și Dhl eCommerce Solutions vor crea o întreprindere comună pentru a dezvolta o rețea de lockere automate pentru colete în Italia.

„Acest acord important reprezintă un alt pas în calea noastră strategică de a ne confirma ca operator logistic complet și de a oferi clienților noștri o gamă de produse dedicate pieței internaționale. Conducerea noastră este în serviciul țării, a cărei economie are o vocație istorică pentru comerțul internațional. Dhl este partenerul ideal pentru a conecta cât mai bine clienții noștri italieni la piețele internaționale, cu expedieri către și dinspre străinătate și o rețea de dulapuri automate de ultimă generație, pe lângă soluțiile noastre existente de comerț electronic”, explică Matteo Del Fante, CEO și director general al Poste Italiane într-un comunicat de presă.