Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Din 2017, compania franco-elvețiană GreenGT a dezvoltat în liniște un camion cu remorcă pentru 2 consorții, Cathyopé pentru Franța și GoH pentru Elveția. Les Routiers prezintă în întregime testele care au avut loc de la sfârșitul lunii martie pe circuite private. Unul dintre jurnaliștii săi a reușit astfel să descopere acest camion misterios în culorile Transports Chabas (84), destinat să livreze magazinelor Carrefour din centrele orașelor din sudul Franței.

Astăzi, un model identic a fost autorizat pentru teste pe șosea în Elveția, în zona Greater Geneva, pentru a fi livrat în magazinele Migros. Green GT a primit subvenții pentru cele 2 vehicule ale sale de la guvernele francez și elvețian.

Până în prezent, Hyundai a vândut în Elveția aproape 100 de camioane de 26 de tone alimentate cu hidrogen. Dar GreenGT adaugă o remorcă, ceea ce înseamnă o greutate totală maximă de 40 de tone. Iar autonomia acestui autocamion de mare tonaj alimentat cu hidrogen (cu pile de combustie) este de peste 500 km. „Aceasta este o premieră mondială pentru un camion pe hidrogen de asemenea dimensiuni”, a declarat Antonio Hodgers, președintele Greater Geneva.

În Franța, „Cathoypé” va fi supus fazei de omologare în toamnă. După cum se arată în numărul din mai al revistei Les Routiers, a fost dezvăluit numele constructorului de camioane care a vândut aceste prime 2 șasiuri 6×2.