Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
eMAG face un pas important in diversificarea canalelor de vanzare in strainatate si inaugureaza primul showroom din afara Romaniei, in Ungaria. eMAG Ungaria tinteste vanzari de 300 de milioane de euro pana la finalul anului 2020 si vanzari de un miliard de euro in cinci ani, fapt ce o pozitioneaza drept cea mai mare companie romaneasca din Ungaria si una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrala si de Est, capabila sa concureze cu retailerii offline si online globali.
„Investitiile sustinute din ultimii ani in dezvoltare si tehnologie dezvoltata acasa ne-au permis sa replicam tot mai bine si in afara Romaniei initiativele care au dovedit ca sunt benefice pentru economie si pentru clientii nostri. Inspirati de rezultatele de acasa, planuim ca pana la finalul anului sa deschidem inca trei showroom-uri in Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate pana acum de echipele eMAG Ungaria si Extreme Digital, dupa fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din Romania”, a declarat Tudor Manea, Vicepresedinte eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria.
Amplasat in centrul orasului Budapesta, primul showroom eMAG din afara Romaniei ofera clientilor acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar si produse pentru ingrijire personala, jucarii si accesorii. Mai mult, clientii vor putea sa ridice din showroom comenzile plasate online.
Pentru a diversifica optiunile de ridicare personala a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri pana la urmatorul Black Friday, dintre care 50 vor fi functionale pana in luna septembrie. 
In martie 2019, eMAG Ungaria si Extreme Digital au anuntat fuziunea care, sustinuta de investitii in dezvoltarea de tehnologie in Romania, a condus la consolidarea pozitiei de lider a eMAG in regiune. 
Echipa din Ungaria numara in prezent 500 de angajati, iar pana la finalul anului urmeaza sa ajunga la 550.

Autoritatea de Concurenta Maghiara (GVH) a dat unda verde fuziunii dintre eMAG si Extreme Digital, stabilind ca sectoarele de comert electronic si comertul traditional, prin magazine fizice, constituie o piata unitara, iar fuziunea nu reduce concurenta.

GVH a motivat ca transparenta preturilor si sensibilitatea la pret a cumparatorilor din mediul online, precum si concurenta in piata de retail sunt argumente puternice care au cantarit in decizia de aprobare a fuziunii. „eMAG este un campion regional care aduce din ce in ce mai multa valoare economiei romanesti, pe masura ce se dezvolta”, a spus Roger Rabalais, COO B2C Prosus Group (Naspers). Ca urmare a fuziunii, eMAG devine actionar majoritar al noii entitati, cu un pachet de 52% din actiuni. Noua companie porneste la drum cu venituri cumulate estimate la 250 de milioane EUR, 600 de angajati si cu o tinta de un miliard de euro in sase ani.
„Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marcheaza un pas important in extinderea noastra regionala. Suntem bucurosi ca o companie romaneasca duce mai departe tehnologia dezvoltata acasa, in toate tarile in care este prezenta. Continuarea dezvoltarii internationale va produce mai departe valoare in Romania, avand in vedere numarul mare de angajati, furnizori si selleri romani”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.