Fulfillment by eMAG (FBE), serviciul de logistică oferit de retailerul online partenerilor săi din Marketplace, a atras de trei ori mai mulți comercianți în perioada pandemiei, a declarat Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria, în cadrul videoconferinței Tranzit, „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“.
În paralel cu creșterea numărului de parteneri din Marketplace, retailerul și-a dezvoltat și divizia de fulfillment pentru a putea oferi clienților care cumpără de la un partener din Marketplace aceleași condiții de care beneficiază atunci când cumpără de la eMAG.
Serviciul FBE a fost lansat anul trecut, fiind dezvoltat în urma unei investiții de 1 milion de euro. Acum, într-o perioadă în care comerțul online a crescut foarte mult, impulsionat de restricțiile cauzate de virusul COVID-19, numărul de parteneri care au apelat la serviciile logistice ale eMAG s-a triplat.
Sellerii au fost integrați în fluxurile logistice interne ale eMAG și au beneficiat astfel de toată expertiza câștigată de companie în urma procesării produselor proprii, alături de manipularea, stocarea și livrarea acestora, totul la un cost fix, după cum a mai punctat Marian Tudor.
eMAG își continuă expansiunea internațională prin diversificarea canalelor de vânzare și inaugurează primul showroom în Bulgaria, la Sofia, după ce în urmă cu trei luni compania a deschis în Ungaria primul său showroom din afara României. Compania are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor.
Situat în incinta Serdika Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale din capitala Bulgariei, noul showroom permite eMAG.bg extinderea serviciilor pe care le oferă clienților, arată un comunicat al retailerului. Astfel, consumatorii din Bulgaria pot acum face cumpărături direct în showroom, pot comanda online cu livrare gratuită și ridicare în aceeași zi, în showroom, sau pot face retur instant și gratuit.
Extinderea internațională a companiei derivă și din interesul crescut al comercianților români de a vinde pe alte noi piețe, în Bulgaria fiiind deja prezenți peste 400 de selleri români prin intermediul eMAG Marketplace.
În showroom, pe lângă produse din categoria electro-IT, clienții au acces și la un shop Apple aflat în incinta acestuia. În prezent, eMAG are 15 showroom-uri în România și trei în afara țării.
„În Bulgaria observăm o creștere a comerțului online și astfel am decis să investim în dezvoltarea de servicii noi cu ajutorul cărora ne dorim să oferim clienților o experiență mult mai bună, consolidându-ne în același timp poziția bună pe care o avem pe piața locală”, a spus Andrei Popescu, Country Manager eMAG Bulgaria. Compania este prezentă în Bulgaria din 2012 cu o echipă de 200 de angajați.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit