eMAG, cel mai mare magazin online românesc și unul dintre cei mai mari investitori pe zona de publicitate, anunță o nouă schimbare la conducere, astfel Irina Pencea va prelua funcția de General Manager al eMAG România.
În noua sa funcție, Irina Pencea va continua să dezvolte investițiile în tehnologie și în infrastructura de servicii pentru beneficiile clienților. Irina Pencea s-a alăturat echipei în urmă cu doar opt luni la conducerea marketingului, iar în prezent va prelua atribuțiile de la Tudor Manea care reprezintă funcția de Grup CEO al eMag. Din poziția de Group CEO, Tudor Manea continuă să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune, potrivit unui comunicat.
Irina Pencea și-a început cariera în comunicare în urmă cu 24 de ani, având o pregătire academică în marketing. În calitate de antreprenor, a fondat unele dintre cele mai de succes agenții independente de publicitate din România și a contribuit la construirea mai multor branduri de succes în industrii, precum banking și e-commerce, telecom, retail sau energie.
„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor.”,
a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.
„După mulţi ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat echipei eMAG, care a construit cel mai puternic business de e-commerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerțului online în România să popularizăm soluția de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context.”,
a precizat Irina Pencea, noul Director General eMAG România.
eMAG, pionierul pieței de comerț online din România, a înregistrat în perioada primelor două vacanţe pentru elevi o creștere a comenzilor la încălțămintea de iarnă, la echipamentele sportive pentru copii și la dresurile de iarnă.
Totodată, clienții eMAG au comandat de două ori mai multe echipamente sportive pentru copii, au plasat de zece ori mai multe comenzi la dresuri de iarnă și peste 65% mai multă încălțăminte pentru vreme rece. Conform unui comunicat, în total s-au plasat peste 25.000 de comenzi de produse de sezon, în principal din aplicația mobilă cu plăți efectuate predominant cu cardul online.
Printre preferințele româniilor aflați în vacanțe la munte au fost comenzile cu livrare prin easybox, indiferent de destinația în care au ales să-și petreacă vacanța, astfel mizând pe flexibilitatea și promptitudinea serviciului de livrare pentru a se bucura în timp util de produsele comandate. Cu toate acestea, cele mai multe comenzi cu livrare la easybox în zonele turistice de la munte au fost înregistrate în Brașov (38.585), Sibiu (31.972), Sinaia (2.693), Bușteni (2.222), Maramureș (1.094), Azuga (899), Predeal (887) și Poiana Brașov (276).
De asemenea, clienții eMAG au cumpărat și 4.100 de sănii, aproape 3.000 kituri de supraviețuire și peste 11.000 de ceasuri smart, 60% dintre aceștia optând pentru plata online cu cardul, ceea ce arată încrederea crescută în această metodă sigură, simplă și rapidă de plată.
„Vacanța de Crăciun și vacanța mobilă a elevilor din primul sezon de iarnă fără restricții, care în turism a condus la o dublare a numărului de rezervări, s-a tradus și pe eMAG într-un interes crescut al oamenilor pentru sporturile de iarnă și pentru un stil de viață activ, în contextul în care mulți români au ales să petreacă acest timp în stațiunile montane. Vedem de asemenea că oamenii folosesc și în vacanțe soluțiile pe care ecommerce le pune la dispoziție și comandă și atunci când se află în deplasare, de pe telefonul mobil, la cel mai apropiat easybox.”,
a precizat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit