Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania românească, Freshful by eMAG a adăugat de la 1 martie serviciul de livrare către circa 150.000 de gospodării (peste 320.000 de consumatori) din Ploiești și alte 22 de localități din Ilfov, precum Afumați, Berceni, Brănești, Căldăraru, Ciolpani, Ciorogârla, Clinceni, Cornetu, Crețuleasca, Dascălu, Domnești, Dragomirești-Vale, Găneasa, Glina, Grădiștea, Gruiu, Jilava, Măgurele, Moara Vlăsiei, Petrăchioaia, Snagov și Ștefăneștii de Sus.

Astfel, în prezent primul hipermarket 100% online din România este disponibil pentru un total de peste 1.000.000 de gospodării din București, Ploiești și 49 de localități din Ilfov care oferă livrare șapte zile din șapte, între 8-23 de ore. Comenzile pot fi livrate în aceeași zi, rapid, în termen de trei ore de la plasarea comenzii sau la intervale programate mâine sau poimâine.

Noile locații vor fi deservite din depozitul cu temperatură controlată din Ștefăneștii de Jos, același din care Freshful a livrat peste 630.000 de comenzi către aproape 80.000 de clienți unici de la lansarea sa din octombrie 2021 și până în prezent. Astfel, oferta de produse cuprinde circa 18.000 de articole într-o varietate de peste 800 de categorii, cum ar fi fructe, legume, brutărie, carne, mezeluri, brânzeturi, băuturi, dulciuri și băcănie, produse congelate, articole pentru curățenie, îngrijire și cosmetice, cât și articole pentru copii și pet shop.

În ceea ce privește livrarea, Freshful va utiliza o flotă de 175 de mașini frigorifice cu trei zone de compartimentare (temperatură ambientală, controlată și congelator). Costul livrării ajungând până la 14,99 lei, iar clienții Genius pot beneficia de transport gratuit pentru un coș de minim 200 de lei.

„Am observat o creștere din ce în ce mai accentuată a cererii de livrare de produse alimentare în ultimele luni, doar în orașul Ploiești având zeci de cereri prin care clienții își adăugau adresa de livrare în aplicația noastră. Suntem deosebit de încântați să ajungem la ei în următoarea perioadă și mai ales să le livrăm cumpărăturile săptămânale sau cele pentru sărbători, având în vedere că ne apropiem cu pași repezi de Sfintele Sărbători de Paște. Depozitul nostru frigorific este așezat strategic nu doar pentru București, cât și pentru Ploiești și nordul județului Ilfov, timpul necesar de la încărcarea cu grijă a produselor în mașină până la prima oprire din Ploiești fiind de aprox. 45 minute. Astfel promisiunea noastră de prospețime este foarte bine îndeplinită.”,

a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Pe măsură ce gradul de adopție a cumpărăturilor online a crescut, la fel și încrederea în plățile cu cardul, astfel eMAG, unul dintre pionieri pieței de comerț online din România care a devenit în 2022 cel mai valoros brand românesc, a realizat peste 56%, din totalul comenzilor online la nivel național, plăți efectuate de către clienți prin intermediul unui card.

Potrivit unor analize realizate de eMAG, procentul a ajuns chiar la peste 60% în București, Cluj și Ilfov. Plățile online cu cardul au acumulat în total o creștere de 22% în 2022 față de anul precedent. De asemenea, diversificarea serviciilor de plată prin introducerea opțiunilor de plată amânate, precum Plătește în 30 de zile sau Plătește în 4 rate dezvoltate de eMAG în contul My Wallet, au contribuit la creșterea cumpărăturilor online cu cardul, oferind clienților flexibilitatea de a comanda produsele de care au nevoie, ori de câte ori doresc.

Peste un milion de clienți beneficiază acum de opțiunile de amânare a plății cu 30 de zile și de eșalonare în patru rate lunare, pe care le pot folosi pentru a comanda produse din toate categoriile. Procentul comenzilor efectuate cu ajutorul eMAG My Wallet a ajuns la peste 6% din total, la un an de la introducerea acestui serviciu. Valoarea medie a comenzilor achitate cu cardul în 2022 a fost de 316 lei, cu excepția zilelor de Black Friday și a lunii decembrie, când a crescut cu circa 60%.

„Lansarea serviciilor de amânare a plății, precum Plătește în 30 de zile sau Plătește în 4 rate dezvoltate de eMAG în contul My Wallet au reprezentat anul trecut stimulente importante în adopția crescută a comerțului online și a plății cu cardul. Faptul că majoritatea clienților noștri achită constant cumpărăturile cu un card online reprezintă un element care certifică încrederea oamenilor, iar inovațiile pe care le avem în vedere anul acesta atât noi cât și partenerii noștri vor atrage un număr sporit al celor care beneficiază de aceste soluții de plată simple și sigure.”,

a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG.

De la electrocasnice mari și mici, telefoane, laptopuri și televizoare până la mobilier, îngrijire personală și articole pentru copii, clienții comandă din toate categoriile și nu au un prag limită la suma pe care o pot plăti online. Cea mai mare comandă a unui client persoană fizică plătit online cu cardul în 2022 a fost de 58.000 de lei.

Pe lângă beneficiile simplității și securității, cardul online a devenit și soluția preferată pentru clienții eMAG, datorită vitezei cu care își pot recupera banii în cazurile în care returnează comenzile. Astfel, în 2022, 62% dintre comenzile cu retur au beneficiat de opțiunea „instant money back” prin care și-au primit banii înapoi pe card în termen de 30 de minute de la returnare.

Conform datelor, 65% dintre clienți au efectuat achiziții și au plătit cu cardul online prin intermediul aplicației mobile. Anul trecut, Bucureștiul s-a situat pe primul loc cu 63% din totalul comenzilor, urmat de județele Cluj cu 62%, Ilfov cu 60%, Iași cu 55%, Brașov cu 55% și Sibiu cu 54%.