Compania românească fondată în 2021, Freshful a atras într-un an 55.000 de clienți din București și Ilfov în urma unei investiții de peste 5 milioane de euro în tehnologii, operațiuni și depozit propriu frigorific.
Primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fără intermediari) din România, Freshful by eMAG a înregistrat o creștere cu aproape 100%, comparativ cu primele șase luni de activitate. De asemenea, a livrat 10 milioane de produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, în ultimele 12 luni.
Freshful oferă sortimente bogate cu produse de foarte bună calitate care au însumat peste 50% din totalul vânzărilor, alături de cei 550 de furnizori locali și internaționali listați în platformă. Printre preferințele cliențiilor se numără gamele fresh și ultra-fresh ce au rămas neschimbate. Totodată, și interesul pentru o alimentație echilibrată continuă să fie unul puternic.
La mijlocul anului 2022, Freshful a lansat prima inițiativă „From farm to fork” cu sortimente de produse proaspete, de aproximativ 30 de tone de legume cultivate la Băleni, jud. Dâmbovița. Compania își propune ca până la finalul anului să extindă proiectul „Din Grădină” în platforma Freshful.ro și către zona de fructe autohtone „Din Livadă” cu mere, pere și gutui de Voinești.
În prezent, 50% dintre furnizori sunt fermieri și producători locali de alimente. Freshful deține 600 de angajați și o flotă auto de 118 mașini cu temperatură controlată. „În 2021 am propus un model nou de business – fără intermediari, prin care să legăm producătorii direct de clienți și să asigurăm produse mereu proaspete la prețuri bune, competitive, pentru toate nevoile clienților, precum și noi obiceiuri de shopping adaptate consumatorilor, iar zi de zi vedem cum Freshful crește spre maturitate. Pentru asta, toți cei 600 de angajați Freshful își fac zilnic treaba cu grijă, pentru ca fiecare pungă de cumpărături să ajungă completă și cu punctualitate la destinație”,
a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.
Mega Image și eMAG anunță că, începând cu data de 30 iulie 2021, vor înceta de comun acord parteneriatul început în urmă cu opt ani, urmând ca fiecare să își concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, care a avut o accelerare puternică în ultimul an.
Astfel, în ultimul an, Mega Image a investit puternic pentru a susține întreaga activitate din platforma proprie online ca parte a strategiei companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce.
Mega Image este singurul supermarket care a dezvoltat platforma proprie online cu o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii și livrării comenzilor online, la platforma online mega-image.ro și Aplicația de mobil Mega Image, oferind astfel două opțiuni de livrare: rapidă, în maximum două ore sau începând cu a doua zi.
La rândul său, eMAG a investit pe parcursul acestui an în extinderea rețelei easybox la nivel național și a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită și, de curând, livrarea în aceeași zi pentru clienții din București. De asemenea, eMAG a investit în platforma tazz by eMAG, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.
„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de ecommerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicația de mobil cu serviciul de livrare rapidă în două ore și ne-am extins în orașele mari din țară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită și vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare. Mulțumim întregii echipe eMAG pentru parteneriatul din toți acești ani, care ne-a adus rezultate de ambele părți și a crescut sănătos, până la maturitate. Pentru fiecare urmează etape separate importante pentru dezvoltarea mai departe, cu beneficii directe pentru clienți,” a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
„Într-o perioadă în care evoluția ecommerce înregistrează un ritm accelerat de creștere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunități de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susțină comerțul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienți să economisească timp și bani si pe antreprenori să își dezvolte business-ul online. Dorim să le mulțumim și colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani și să le urăm succes în proiectele viitoare”, a afirmat Tudor Manea, CEO eMAG.
Mai departe, fiecare companie va comunica în curând detalii despre planurile și investițiile în e-commerce.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit