Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Timpul Estimat de Sosire (ETA) se poate modifica de până la 10 ori în transportul maritim, acolo unde, ca și în transportul de grupaj, estimările precise sunt dificil de atins în condițiile de piață de astăzi, a declarat Luiza Carpov, CEO Yawo Services, companie de freight forwarding, în cadrul Galei Premiilor Tranzit, ediția 2022, eveniment ce a avut loc la București.  

Cu cât timpul de tranzit este mai scurt, cu atât ETA este mai precis, iar aici sunt incluse serviciile premium din transportul aerian, așa cum sunt cele de charter sau curier la bord. Însă, așa cum a explicat Luiza Carpov, pe partea de grupaj și în transportul maritim un timp de livrare cât mai precis este dificil de atins, mai ales că sunt de luat în calcul mai multe aspecte, inclusiv condițiile actuale – lipsa de echipament, congestiile portuare, diversele restricții pandemice. „Conform analizei noastre, pe timpul transportului, ETA se poate schimba de până la 10 ori și trebuie să ne asigurăm că ne bazăm pe oameni, exceptând digitalizarea, care să verifice toate aceste informații și să le pună cap la cap astfel încât să ajungă ceea ce trebuie la client“, a declarat managerul Yawo Services.

Luiza Carpov – Yawo Services

Avantajul Project 44, platformă de vizibilitate în supply chain, este acordarea unei predicții pe baza factorilor exteriori, cum ar fi traficul sau vremea, pe lângă ETA oferit de liniile de transport. „Le oferim clienților noștri nu mai puțin de trei ETA, cel mai precis fiind cel al nostru, bazat pe Machine Learning“, a explicat și Piotr Michoński în cadrul panelului despre digitalizarea în din cadrul Galei Premiilor Tranzit Logistica.

Mai în amănunt, Luiza Carpov a menționat că pentru un timp de livrare cât mai precis, în freight forwarding este foarte importantă digitalizarea documentelor, lucru pe care compania îl dezvoltă pentru a eficientiza procesul de transport. „Lucrăm să avem toate documentele automat inserate în sistemele noastre de la clienți, pentru ca noi la rândul nostru să ne asigurăm că avem toate documentele atunci când acestea sunt cerute pentru procesele vamale, de exemplu“, a spus aceasta.

Piotr Michoński – Project 44

Avantajul dat de algoritmii de Machine Learning

Project44, un dezvoltator de software care a început în America, se ajută de algoritmi de Machine Learning pentru a oferi o soluție avansată de vizibilitate a comenzii, liniei și ajunge până la vizibilitate asupra fiecărei unități de transport, inclusiv din transport aerian, maritim, feroviar, camioane, inclusiv grupaje, coletărie și distribuție finală. În cifre, vorbim de 140.000 de integrări multimodale și 2,7 milioane de camioane monitorizate, cu peste 1 miliard de transporturi anual. FedEx, Amazon, Dunlop, Goodyear, Lenovo, Unilever sau Kühne Nagel sunt printre utilizatorii Project 44 la nivel global. Anul acesta, grupul își propune să intre susținut și pe piața românească.

Mai multe despre ce presupune digitalizarea în supply chain veți afla din articolul dedicat pe care îl vom publica în noul număr al revistei Tranzit.