Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Project44, liderul în vizibilitatea lanțului de aprovizionare, și Nexxiot, liderul în inteligența activelor, au anunțat astăzi un parteneriat care deblochează noi domenii de valoare pentru clienții comuni pentru a oferi informații în timp real despre rețea și monitorizare condiționată și de localizare centrată pe IoT.

În calitate de inovatori în domeniul logisticii, project44 și Nexxiot își extind substanțial capacitățile combinate pentru a transforma experiența clienților pentru expeditori și alte părți interesate din domeniul logisticii din întreaga lume. Acest parteneriat permite clienților să integreze datele condiționate și de localizare cu cea mai mare rețea de lanț de aprovizionare din lume. Înainte de acest parteneriat, expeditorii, proprietarii de mărfuri și participanții la lanțul de aprovizionare nu dispuneau de informații și informații critice despre active, ceea ce îi expunea la riscuri inacceptabile, la lipsa de vizibilitate și la un control insuficient al proceselor.

Acest parteneriat le oferă clienților comuni ETA îmbunătățite, folosind reperele, semnalele și performanțele istorice ale transportatorilor, cu urmărire GPS precisă. În plus, clienții project44 și Nexxiot au acum capacități pentru a conduce strategii avansate de gestionare a riscurilor privind sănătatea comenzilor și a stocurilor. În cele din urmă, clienții comuni deblochează, de asemenea, noi cazuri de utilizare pentru a gestiona mai bine eficiența activelor.

„La project44, ne străduim să oferim cea mai cuprinzătoare vizibilitate a lanțului de aprovizionare pentru toți clienții noștri, iar combinarea forțelor cu Nexxiot reprezintă un pas uriaș către acest obiectiv”, a declarat Jett McCandless, fondator și director executiv al project44. „Acest parteneriat îmbunătățește perspectivele platformei noastre Movement cu o urmărire esențială în timp real la nivel de active, beneficiind toată lumea cu noul standard în materie de informații utile.”

Acest parteneriat dintre project44 și Nexxiot adaugă o monitorizare esențială în timp real la nivel de active pentru a îmbunătăți platforma Movement a project44 prin îmbunătățirea asigurărilor bazate pe date privind siguranța, securitatea și conformitatea.

„Ne concentrăm pe sprijinirea clienților noștri cu oportunități foarte mari de rentabilitate a investiției operaționale și de servicii. Decizia luată de Hapag-Lloyd de a trece la flotă completă cu containere inteligente în timp record a schimbat pentru totdeauna industria”, a declarat Stefan Kalmund, CEO al Nexxiot. „Suntem inspirați de poziția de lider a proiectului44 și, împreună, continuăm să mergem înainte pentru a crea cele mai precise și mai pătrunzătoare date în beneficiul clienților noștri comuni.” Împreună, project44 și Nexxiot deblochează caracteristici și cazuri de utilizare noi și inovatoare care creează o valoare imensă pentru BCO-urile din întreaga lume și oferă o valoare de neegalat pentru piața globală a lanțului de aprovizionare.

Soluțiile de inteligență artificială se bazează pe date și învață prin analiza datelor. Girteka, cea mai mare companie de logistică bazată pe active, colectează date de la cele peste 9.000 de camioane ale sale, care livrează zilnic produse. Aceste informații, împreună cu variabile suplimentare, cum ar fi standardele rutiere, locurile de parcare sigure și securizate și stațiile de benzină, reprezintă datele de bază pentru operatorul de Inteligentă Artificială (AI). Acest instrument definește cea mai bună rută posibilă pentru livrarea de marfă, inclusiv cerințele clienților și configurațiile necesare.

Soluții din jocurile video

Poate fi amuzant, dar soluțiile folosite în jocurile video pot inspira unele cazuri de afaceri. La fel ca multe strategii în timp real care includ planificarea sau transportul în cadrul companiilor de logistică, vă puteți imagina sarcinile unui manager de transport ca pe o altă opțiune de dezvoltat în joc, dar cu o cerință ceva mai complicată.

„Scopul oricărei soluții de inteligență artificială este clar – simplificarea, reducerea greșelilor, accelerarea rezultatelor, creșterea eficienței procesului în sine și învățarea din el. Indiciul este dacă procesul pe care oamenii îl controlează în mod normal poate fi definit ca un algoritm cu posibilitatea de a se dezvolta singur pe baza datelor colectate. La Girteka, cu sprijinul unor companii externe precum Nexogen, putem construi aceste procese și le putem simula”, explică Dainius Augutis, șeful diviziei de asistență pentru funcția de transport din cadrul Girteka.

Datorită AI Operator, planificarea transportului poate include cerințe precum ora estimată de sosire, distanța sau emisiile și poate optimiza traseul pe baza acestor indicatori. Sistemul este actualizat la fiecare oră, astfel încât, dacă există modificări ale traseului din cauza circumstanțelor de pe drum, programul recalculează din nou toate datele și propune cea mai bună soluție optimă.

Toate informațiile privind destinația, drumul și locul unde trebuie să se odihnească sau să realimenteze sunt furnizate șoferului prin intermediul hardware-ului Transics. Aceste informații îl protejează pe șofer de rătăcire și îi furnizează toate informațiile necesare definite și convenite în prealabil în timpul comunicării dintre șofer și managerul de transport. Cu ajutorul acestei soluții, șoferul, urmând instrucțiuni și orientări clare, se poate concentra pe livrarea încărcăturii în siguranță și la timp.

„Cu mai mult de 880.000 de FTL pe an, este uneori imposibil să planificăm manual acest lucru. Dar, datorită AI Operator, nu numai că planificăm transportul, ci îl și optimizăm în ceea ce privește ora estimată de sosire, traseul, lungimea sau emisiile. Acesta este un avantaj uriaș în ceea ce privește planificarea rapidă și impecabilă și timpul de răspuns al clienților. Ceea ce se poate adăuga este că șoferii noștri au acum o modalitate mai ușoară de a accesa toate informațiile necesare pentru a livra marfa”, explică Augutis.

Afacerile de astăzi sunt foarte dinamice și rapide. Nu există loc pentru greșeli sau întârzieri. Dar cum se pot îndeplini obiectivele și sarcinile în gestionarea lanțului de aprovizionare și coordonarea transporturilor cu factori suplimentari care pot influența planificarea? Cu ajutor în operațiunile zilnice vin soluțiile de inteligență artificială (AI).

Beneficii pentru toți

Cu ajutorul soluțiilor AI și RTV, clienții și managerii de transport, precum și serviciul de asistență pentru clienți, au la dispoziție informații clare, disponibile la cerere, nu numai despre încărcătură și circumstanțele acesteia, ci și despre traseu, ETA, emisii estimate și distanță.

În practică, datorită soluțiilor AI, planificând un traseu simplu manual și cu ajutorul programului, nu numai că economisește timp, dar și greșelile se reduc. Putem, de asemenea, să stabilim cerințe individuale din partea unui client în ceea ce privește timpul, distanța și emisiile. Pentru companiile care tratează sustenabilitatea foarte serios, aceasta este o informație valoroasă. Unul dintre exemplele recente arată că respectarea traseului definit de AI Operator a permis reducerea timpului de transport cu 10%, precum și a consumului de combustibil și a emisiilor cu aproximativ 7%. De asemenea, în ceea ce privește orele de condus, toate cerințele locale sunt ușor de inclus în planificarea traseului. Acesta este doar primul pas pe calea către servicii logistice complet digitalizate, dar cu ajutorul instrumentelor software, este posibil să se accelereze optimizarea lanțurilor de aprovizionare și să se obțină rezultate durabile. La Girteka, instrumentele de inteligență artificială lucrează îndeaproape cu alte sisteme, cum ar fi RPA sau RTV, în cadrul celor mai recente și mai avansate camioane și al echipamentelor acestora.