Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

European Truck Racing Association (ETRA) a anunţat prelungirea până în 2023 a parteneriatului său de lungă durată cu Iveco. Constructorul italian nu numai că va continua să fie partener oficial al Campionatului European de Curse cu Camioane (FIA ETRC), ci va furniza un camion S-WAY NP, alimentat cu Bio-LNG (gaz natural lichefiat), care să fie folosit la toate cursele.

Odată cu introducerea biocombustibilului HVO (ulei vegetal hidrogenat) în FIA ETRC din sezonul 2021, camionul cu propulsie Bio-LNG va fi a doua tehnologie acceptată în curse şi confirmă susţinerea ETRA pentru tehnologiile de propulsie alternativă, menite să reducă emisiile de gaze cu efect de seră.

Iveco S-WAY NP şi-a făcut apariţia la curse încă de sezonul trecut, iar de acum va avea o participare permanentă. În afară de consumul economic, camionul se va remarca şi prin nivelul redus de zgomot, tipic motoarelor pe gaz.

„Anul acesta marchează o adevărată schimbare pentru FIA ETRC, deoarece ducem cursele de camioane la nivelul următor în tranziția către reducerea poluării. Dorim să avem camioane care să respecte mediul înconjurător şi să fim o platformă pentru promovarea tehnologiilor durabile în industria transportului rutier, pe pistă și în afara ei. Odată cu introducerea unui combustibil provenit din surse regenerabile, am făcut deja un pas important în reducerea emisiilor noastre de CO2, iar Iveco S-WAY NP este o etapă importantă în drumul nostru către un viitor mai durabil”, a declarat Georg Fuchs, director general la ETRA.