Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul E. van Wijk, cu sediul în Giessen, Brabant, este pregătit să înfrunte viitorul cu o strategie modernizată „Companiile noastre au crescut considerabil în ultimii ani, inclusiv prin achiziționarea unor companii noi”, declară Ewout van Wijk, a treia generație van Wijk și CEO al companiei de familie, „de aici și nevoia de formulare a unei direcții strategice clare pentru anii următori.”

Strategia Grupului E. Van Wijk se bazează pe cinci principii de bază: creșterea succesului clienților , folosirea inteligentă a datelor, continuitate, servicii logistice sustenabile, angajați calificați și pasionați. Ewout: „Oamenii noștri reprezintă capitalul nostru. Clienții ne confirmă constant faptul că și ei apreciază angajații noștri. Fie că vorbim despre șoferul care este dispus să facă un efort suplimentar, de dispecerul care este atent la nevoile specifice ale unei comenzi de transport sau de Key Account Managerul care, prin utilizarea inteligentă a instrumentului nostru de BI, oferă clientului o perspectivă asupra costurilor inutile. De exemplu, nu suntem considerați o unitate de cost, ci un furnizor de servicii logistice cu valoare adăugată”, declară Ewout cu mult entuziasm, „iar banii se transformă în valoare“.

Pe scurt, viziunea Grupului E. Van Wijk este: „Contribuim la succesul clienților noștri, fiind un partener recunoscut pentru furnizarea serviciilor logistice sustenabile. Susținem partneriatele pe termen lung, angajații calificați și utilizarea datelor într-un mod inteligent. ”

Logo nou pentru o nouă strategie

Pentru a marca începutul  unei noi ere, Grupul E. Van Wijk a ales să reînnoiascăși sigla. Sara Hamed, expert în marketing și afaceri, spune: „Vechiul nostru logo datează din anii ’90 și trebuia să fie înlocuit”. Cu toate acestea, recunoașterea identității vizuale a fost o condiție esențială pentru actualizarea siglei. „Acesta a fost și motivul pentru care nu am optat pentru o revoluție, ci mai degrabă pentru o evoluție a logo-ului nostru“ adaugă Ewout van Wijk, „noul logo este mai abstract. Pe lângă reprezentarea literelor E, V și W, acesta transmite și un sentiment. Unii văd două mâini strânse. Alții văd o bifă, care duce cu gândul la sloganul nostru: „as promised“. Din punctul nostru de vedere, noul logo emană forță și pozitivism. Privim, așadar, spre viitor, plini de curaj și optimism”.

Strategia și sigla asigură un punct de plecare comun atât pentru divizia de transport, cât și pentru cea de expediții a E. van Wijk din toată Europa. La fel și promisiunea făcută de către Ewout van Wijk senior clienților: „Înțelegerea reprezintă o promisiune“, care astăzi a fost reformulată astfel: „as promised“.

Grupul E. van Wijk este un furnizor de servicii logistice cu puncte de lucru în Olanda, România, Ucraina și Polonia. Pe lângă divizia de expediții, Grupul E. van Wijk are o flotă proprie de peste 350 de camioane, care împreună oferă servicii logistice în Europa de Vest și din Europa de Vest către Europa de Est și statele CSI (și viceversa). Pachetul de servicii logistice include și  depozitarea (inclusiv pentru comerțul electronic), transportul în regim de grupaj, distribuția (inter)națională și serviciile vamale. În total 800 de angajați plini de entuziasm, care generează împreună o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro.