Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cefin Trucks isi propune in 2020 sa continue extinderea portofoliului de servicii ce aduc plus valoare clientilor sai si are un plan ambitios de a dezvolta reteaua de service-uri autorizate la cele mai inalte standarde si divizia de inchiriere de camioane pe termen scurt. Firma urma sa Inchida 2019 cu 570 de camioane Ford noi livrate, iar in 2020 isi propune sa depaseasca 700, cresterea urmand sa vina din segmentul de transport international, unde F-Max are un mare potential, in ciuda unei piete autohtone de vehicule grele care va continua sa scada.

Din perspectiva lui Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks, vanzarile de camioane din Romania au fost influentate in 2019 de un cumul de factori ce au dus la multe incertitudini: Pachetul Mobilitate, instabilitatea politica, dezbaterile ample despre motorizarile viitorului, introducerea tahografului inteligent. Acestea nu au ajutat deloc in luarea deciziilor de a investi in flote noi, ceea ce s-a simtit mai ales de la trimestrul al doilea la al treilea, cand vanzarile au scazut cu mai mult de 30%.
Totusi, volumele Ford Trucks s-au dublat fata de cele din 2018 si se asteapta sa creasca si in 2020 cu peste 20%, pe o piata ce va continua sa stagneze. „Intrevedem o oportunitate pe o piata dificila: Ford Trucks ofera cel mai bun raport calitate pret, cost/km si valoare adaugata pentru afacerile clientilor nostri, pentru a deveni mai competitivi.”

De luna trecuta directorul general al Ford Trucks International – Europa de Est si Balcani, Selim Yazici, a fost inlocuit de Koray Kuvvet. Acesta, dupa cum declara, s-a mutat in Romania pentru a sprijini vanzarile, dar si pentru a cunoaste de aproape clientii. „Din birou nu putem Intelege nevoia reala a pietei. Business ul nostru nu poate functiona fara «atingerea» clientilor“, afirma Koray Kuvvet, subliniind ca Ford Trucks are capacitatea si experienta de a dezvolta continuu produsele, in functie de cerintele clientilor. „In toate segmentele exista spatiu de dezvoltare. Stim asta si de la competitie, dar si de la piata in special pentru F-MAX, in anii urmatori vor fi disponibile noi configuratii, cu diferite caracteristici tehnice.“

In prezent, Europa Centrala si de Est este cea mai mare piata pentru modelul F-MAX. Astfel, 48 49% din vanzarile totale ale Ford Trucks sunt realizate in aceasta zona, iar 40% din vanzari sunt realizate de F-MAX, chiar daca acest model a fost lansat abia in aprilie 2019.
„Anul viitor, penetrarea lui F-MAX va fi mai ridicata, odata cu lansarea pe noi piete vest-europene. Ne dorim ca F-MAX sa reprezinte 70% din vanzarile noastre totale“, a punctat Koray Kuvvet, evidentiind ca circa 25% din vanzarile din Europa de Est (zona care cuprinde Ungaria, Slovacia, fostele tari iugoslave, Bulgaria, Polonia, Lituania si Romania) au fost realizate in tara noastra.