UPS, DHL, USPS și FedEx au raportat venituri cumulate în valoare de 300 de miliarde de dolari pentru anul fiscal 2020, potrivit datelor analizate de specialiști aplicației Trackr. Așa cum era de așteptat, cifrele se datorează boom-ului înregistrat de comerțul electronic în pandemie.
Datele au fost analizate din comunicatele oficiale remise de cei patru giganți în cauză, arată Trackr. Dintre toți jucătorii, UPS a raportat cea mai mare creștere a veniturilor, de 14.20%, pentru un total de 84,6 miliarde de dolari. DHL este pe locul al doilea, cu 80,4 miliarde, urmat de USPS, în creștere cu circa 2 miliarde de dolari în 2020, pentru 73,1 miliarde. Ultimul loc este ocupat de FedEx, cu 69,2 miliarde de dolari. Aceasta din urmă a reușit să își îmbunătățească prețul acțiunilor până la maximele istorice de 254,36 USD pentru perioada 10 februarie 2020 – 10 februarie 2021, crescând ROI-ul cu 60,35%. UPS a crescut cu 53,25% în aceeași perioadă, iar prețul acțiunilor este acum de 162,37 USD, în timp ce DHL a înregistrat o creștere de 36,04%, rezultând un preț al acțiunilor de 45,25 USD.
Printre provocările semnalate în 2020 s-au numărat problemele cu găsirea forței de muncă, schimbările rapide în zona de marketplace și nevoia de echipamente de protecție. Mai multe informații AICI.
La câteva zile de la anunțarea unui plan european de restructurare, care prevede reducerea a aproximativ 6.000 de locuri de muncă, datorită integrării cu TNT, FedEx a anunțat programul pentru Italia. Potrivit site-ului Malpensa24, multinaționala intenționează să taie aproximativ două sute de locuri de muncă în Italia.
Reducerile vor afecta transportul de mărfuri și logistica, fără să implice transportul aerian și, prin urmare, nici noua platformă Malpensa, unde lucrează aproximativ două sute de persoane.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit