Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FedEx, Decathlon, LPP, Eobuwie și Profi sunt companiile care vor beneficia în acest an de noi spații logistice în parcurile WDP, care va investi în România, până la finalul anului 2023, circa 116 milioane de euro pentru o suprafață totală construită de circa 188.000 mp.

Dezvoltatorul belgian de spații logistice WDP, unul dintre cei mai activi investitori de pe piața din România, a dat publicității astăzi rezultatele financiare pentru 2020. În ciuda anului dificil, compania a înregistrat un rezultat robust și continuă investițiile.

În România,  WDP a finalizat în 2020 investiții de 134 de milioane de euro, însumând spații logistice în suprafață de 223.600 mp la Ștefăneștii de Jos, Slatina, Buzău, Deva, Sibiu, printre beneficiari numărându-se Pirelli, Alcar, Lecom, Ursus Breweries, Auchan, Carrefour, Aggreko sau Aeronamic Eastern Europe.

WDP va investi în România 116 milioane de euro în următorii trei ani

Până la finalul lui 2023, compania va investi doar în România 116 milioane euro, pentru spații logistice de 187.838 mp. Investițiile care vor fi livrate în etape sunt în Ștefăneștii de Jos, Cluj, Craiova, Păulești, Roman și Timișoara. Beneficiarii spațiilor sunt Profi, LPP, Decathlon, Fedex și Eobuwie.

Boom-ul comertului electronic declansat in pandemie pare sa nu-si incetineasca ritmul nici in cea de-a doua jumatate a anului, volumele din iulie, de 415 milioane de pachete livrate, depasind volumul mediu lunar din primele trei luni de pandemie (389 de milioane). Potrivit ShipMatrix, citat de CNBC, gigantul comertului electronic a livrat, de asemenea, 66% din pachetele proprii in iulie, comparativ cu 61% intre aprilie si iunie. „Amazon e un jucator atat de mare in spatiul comertului electronic din SUA, incat trebuie sa isi gestioneze singur livrarea pentru a face fata cererii crescute de comenzi online”, a spus Satish Jindel, fondatorul ShipMatrix. „Amazon va livra si mai mult in cont propriu, putand ajunge la 80% din total pana anul viitor.“

UPS si FedEx au inregistrat, de asemenea, un impuls in iulie, potrivit ShipMatrix. Volumul UPS a crescut cu 26%, comparativ cu cresterea medie lunara de 23% in aprilie-iunie, iar volumul FedEx a crescut cu 22%, comparativ cu 19% in primele trei luni de pandemie.

Conform unei prognoze eMarketer, al treilea trimestru va fi cel mai important moment al comertului electronic, cumuland o cota de aproximativ 23% din toate cumparaturile din retail. „Comertul electronic continua sa creasca, deoarece afacerile au inceput sa isi revina si volumul se intoarce. Acest al treilea trimestru va depasi cu siguranta sezonul de vacanta 2019. Cu toate acestea, consumatorii ar trebui sa se astepte ca performantele de timp sa fie mai scazute”, a spus Jindel.