Compania finlandeză Nokian Tyres a declarat Filiala rusă a Nokian Tyres prezintă o propunere pentru continuarea activității
Filiala rusă a Nokian Tyres a declarat miercuri, 29 iunie, că fabrica sa din Vsevolozhsk, în regiunea Leningrad, ar putea continua să funcționeze, la o zi după ce compania-mamă finlandeză a declarat că va iniția o „ieșire controlată” de pe piața rusă. Directorul general al unității ruse, Andrei Pantyukhov, a declarat că firma locală a înaintat o propunere consiliului de administrație care i-ar permite să continue operațiunile autonome în Rusia. „Consiliul de administrație ar putea, de asemenea, să analizeze și alte soluții potențiale ca parte a unei ieșiri controlate de pe piață”, a spus acesta într-o declarație.
Nokian Tyres a redus deja producția fabricii sale de anvelope din Rusia după invazia Moscovei în Ucraina.
Anunțul de iesire de pe piata ruseasca a urmat unei măsuri similare luate de Michelin, care a declarat că își va preda operațiunile din Rusia către conducerea locală. Nokian Tyres, care obișnuia să producă 80% din anvelopele pentru autoturisme în Rusia, a declarat că va evalua diferite opțiuni pentru ieșire. „Procesul va fi realizat cu atenția cuvenită angajaților și legislației locale”, a precizat într-un comunicat. Compania a continuat să crească capacitatea fabricilor sale din Finlanda și din Statele Unite pentru a asigura aprovizionarea cu produsele sale și a decis să investească în capacități complet noi în Europa.
La începutul anului, a anunțat că a oprit investițiile în instalația din Rusia și a început să transfere producția unor familii de produse cheie selectate din Rusia către celelalte fabrici ale sale.
Faymonville a livrat primul trailer jos nou MegaMAXX cu patru axe către compania finlandeză Kosken Autokeskus Oy, un client tradițional al său, dar care a folosit până acum alte modele, și care l-a și pus la încercare pe un traseu de 300 km, prin zăpadă și gheață, încărcat cu un echipament forestier de 12,5 m lungime, transportat până în portul Helsinki, de unde și-a continuat drumul spre Europa continentală.
Cursa a fost efectuată la -30 de grade Celsius, în condiții foarte dificile și pentru oameni, și chiar și pentru mașini, dar asta nu a reprezentat o problemă pentru trailerul Faymonville. De altfel, acesta se bucură de mult succes în Finlanda, deoarece are o sarcină utilă de până la 52 t, sau chiar de 67 t cu autorizație specială, și înălțime mică de la sol.
Kosken Autokeskus Oy transportă diverse tipuri de mașini și datorită noului trailer poate prelua într-un mod sigur și eficient și încărcături mai mari.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit