Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a înregistrat peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe piață. În această perioadă, clienții Freshful au comandat peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele și legumele proaspete, totalizând 1.850 de tone. În perspectiva anului 2023, compania estimează o dublare a cifrei de afaceri și a numărului de clienți față de 2022.

În doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit în dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, mărindu-și echipa operațională la 550 de angajați responsabili de comenzi și livrări. De asemenea, au crescut capacitatea de lucru în depozit, într-un ritm normal, capabil să asigure 4.000 de comenzi pe zi, cu posibilitate de suplimentare în perioade aglomerate, și în egală măsură, flota de mașini pentru livrări până la 180 de autovehicule.

Comportamentul de consum al clienților s-a schimbat în acești doi ani, plasând comenzi în special dimineața și seara, în funcție de programul acestora. Valoarea medie a coșului de cumpărături cu produse alimentare se ridică la 720 de lei, în timp ce clienții loiali care comandă săptămânal depășesc bugetul lunar de 1.250 lei.

Plata online cu cardul reprezintă peste 65% dintre comenzile plasate, cu mai mult de jumătate dintre comenzile cu plata la livrare achitate la POS, în timp ce 5% plătite cu cardul electronic de tichete de masă. Clienții Genius au fost printre cei mai fideli serviciului, reprezentând peste 75% din portofoliul de clienți activi.

Freshful by eMAG a lansat recent o secțiune specială de rețete, oferind peste 110 preparate ușor de gătit, cu posibilitatea de a adăuga ingredientele necesare direct în coșul de cumpărături pentru fiecare rețetă.

Rețetele sunt împărțite pe categorii, precum salate, supe, feluri principale, deserturi sau băuturi, și includ informații despre costul acestora pentru o porție. De asemenea, fiecare rețetă este marcată cu o etichetă care ușurează și mai mult căutarea, precum internațional, gustos sau econom pentru rețetele care costă mai puțin de 10 lei pentru o porție.

Mai mult, Freshful by eMAG a pregătit oferte foarte bune clienților cu ocazia aniversării de 2 ani de activitate, printr-o campanie specială în care zilnic vor fi prezentate produse la prețuri speciale, timp de două săptămâni, începând cu data de 16 octombrie. Beneficiile din această campanie includ unele dintre cele mai bune oferte din acest an.

„Am intrat pe piață cu intenția de a aduce consumatorilor o experiență facilă de cumpărături, 100% online și ne bucurăm să vedem că după doi ani numărul celor care preferă acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai în ultimul an au intrat în platformă 100.000 de clienți noi și estimăm că până la sărbătorile de iarnă vom ajunge la 140.000 de clienți. Tocmai de aceea, avem în plan ca în următorul an să ne concentrăm în continuare pe București, dar luăm în calcul și deschiderea unui al doilea depozit în a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim să continuăm investițiile în tehnologie și ne propunem să îmbunătățim functionalitățile pe care aplicația Freshful le are, ca să răspundem și mai bine nevoilor clienților noștri.”,

a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Carrefour România a primit de la SAFE Asset Group Certificarea internațională de Conformitate care atestă rigurozitatea și corectitudinea măsurilor anti-coronavirus implementate de companie și le recunoaște a fi conforme cu recomandările OMS, ale Centrului European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) și cu bunele practici internaționale din retail.

Certificarea tuturor hipermarketurilor Carrefour și a spațiilor de birouri drept „Covid-19 Compliant“ a rezultat în urma unui proces riguros de evaluare a cadrului global de proceduri de siguranță, inclusiv a protocoalelor de curățenie și reacție, efectuat în perioada septembrie-octombrie 2020. Evaluarea s-a concentrat pe patru direcții: comunicarea măsurilor de siguranță, protocolul de igienă, siguranța clienților și a angajaților și procedura de răspuns în cazul incidentelor. „Din prima zi și în fiecare zi, prioritatea noastră este sănătatea clienților și a colegilor noștri. Responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi și doar împreună putem avea grijă de comunitate. De la debutul crizei am luat decizii care să ne așeze cu un pas înaintea unei boli care lovește rapid şi nu lăsăm garda jos. Venim acum către clienți cu o certificare internațională, care aduce o siguranță în plus în magazine. Continuăm să investim în standarde de siguranță pentru spațiile noastre și în tehnologie care să îmbunătățească experiența clienților”,a declarat Cătălin Samara, Chief Operation Officer Carrefour România. „Certificarea acoperă nu numai procedurile din magazin, dar evaluează şi modul în care organizația previne și e pregătită să răspundă, la toate nivelurile, la situații ce ar putea fi generate de Covid-19. Respectarea unui cadru bine documentat este ceea ce oferă unei organizații rezistență și capacitate de a opera la standarde înalte pe termen lung”, afirmă Magnus Roxner, Chief Operation Officer SAFE Asset Group.