Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Serviciile de coaching au inregistrat cea mai importanta majorare pe nisa de piata in care activeaza HPDI (Human Performance Development International), cu aproape 35% mai multe programe vandute in primele sase luni ale anului.

La nivelul portofoliului propriu, HPDI a primit cu 50% mai multe cereri pentru programe de coaching fata de S1 2018, pe fondul interesului tot mai ridicat al companiilor pentru programele de coaching dedicate managementului, se arata intr-un comunicat. Potrivit datelor HPDI, acest segment al pietei locale a crescut cu 30%, in primul semestru (S1) din 2019, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Compania a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra totala a vanzarilor de 350.000 euro, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada din 2018. In ceea ce priveste principalele servicii oferite, compania a raportat majorari pe toate cele trei segmente principale: coaching, team building si training. Programele de coaching au fost cel mai bine vandute, valoarea acestora dublandu-se in S1 2019, fata de S1 2018. Pe a doua pozitie, la nivelul portofoliului companiei, s-au clasat serviciile de training, ale caror vanzari s-au majorat cu 40%, depasind 144.000 euro, urmate de cele de team building, care au avut vanzari cu 19% mai mari in S1 2019.