Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata europeana de transport este in crestere sustinuta, in conditiile in care consumul bate in fiecare an noi recorduri, iar comertul online se dezvolta intr-un ritm accelerat. O asemenea anvergura nu este insa ferita de amenintari, cele mai mari fiind presiunile politice pentru limitarea emisiilor poluante, schimbarile legislative prefigurate si clivajul vest-est, precum si criza de soferi. Dezvoltarea tehnologiilor alternative, implementarea sistemelor autonome si digitalizarea sunt cateva dintre solutiile gasite de constructorii de camioane pentru a veni in intampinarea cerintelor din industrie, dar tehnologia are pretul ei, iar ritmul de implementare trebuie sa fie adaptat posibilitatilor. La conferinta pre-IAA organizata de VDA, asociatia producatorilor auto din Germania, la jumatatea lunii trecute, managerii principalilor producatori de vehicule au atras atentia asupra realitatilor zilelor noastre si a problemelor cu care se confrunta industria de profil.
 

Industria vehiculelor comerciale se dezvolta bine, astfel ca la sfarsitul lui mai 2018 piata vest-europeana era in crestere cu un procent comparativ cu anul trecut, a aratat Bernhard Mattes, presedintele VDA, asociatia care organizeaza la fiecare doi ani IAA Hanovra. Astfel, in total au fost vandute aproape 125.000 de camioane grele, acesta fiind cel mai mare volum atins din 2008 si pana acum. Piata de profil a fost in crestere si in celelalte state membre UE, dar si in Rusia, in timp ce segmentul utilitarelor usoare a cunoscut o crestere de 4% in primele cinci luni ale acestui an.

Cu ocazia evenimentului premergator IAA organizat la inceput de iulie impreuna cu Kögel, Humbaur a prezentat noutatile pe care le-a adus caroseriilor FlexBox in cei doi ani de la lansare, a expus cateva configuratii mai solicitate pe piata si a anuntat un nou serviciu de intretinere preventiva pentru clientii sai.
 

Astfel, Humbaur este primul producator de vehicule comerciale care colaboreaza cu ADAC Truck Service pentru a forma o retea comuna cu 1.200 de service-uri in Germania si circa 40.000 in alte tari din Europa, retea care ofera asistenta pentru orice tip de defectiuni, inclusiv ale lifturilor si agregatelor frigorifice. Colaborarea include monitorizarea digitala a agregatelor cu noul Serviciu de Preventie de la ADAC, care ofera o functie de alertare – de aceea caroseriile FlexBox sunt echipate cu o cutie ID ce transmite informatii despre status prin GPS sau GSM, in timp real, pe o platforma neutra, unde sunt verificate si transformate la nevoie in avertizari.