Grupul MLP a lansat un proiect de extindere a parcului logistic MLP Bucharest West, situat pe șoseaua de centură din cartierul Chitila, în nord-vestul Bucureștiului.
Noua clădire dezvoltată în regim speculativ, adică nu există închirieri prealabile, va avea o capacitate de aproape 16.000 de metri pătrați, potrivit unui comunicat de presă.
Lucrările de extindere a parcului logistic și industrial de clasă A, MLP Group de lângă București au început în luna mai și este programată să fie finalizată până la sfârșitul anului.
În conformitate cu standardele obișnuite ale MLP Group, toate proiectele noi trebuie să îndeplinească cele mai înalte standarde de sustenabilitate a mediului și să fie certificate BREEAM. Totodată, antreprenorul general al proiectului este Sagex Construct.
„Bucureștiul este cea mai atractivă regiune a României și principalul său centru industrial. Chiar și pe fondul incertitudinii economice, cererea de spații industriale și logistice rămâne destul de robustă. Din acest motiv, am hotărât să continuăm cu extinderea MLP Bucharest West și să livrăm o suprafață suplimentară de 16.000 mp de GLA în regim speculativ. Dorim să avem spații gata disponibile pentru a putea răspunde în mod flexibil la cererea mediului de afaceri. Ne concentrăm pe chiriașii țintă din sectoarele de producție și logistică.”,
a declarat Olga Melihov, Country Head România, MLP Group.
Cererea chiriașilor pentru spații de depozitare este determinată, în principal, de tendința de nearshoring a producției, de cererea continuă pentru comerțul electronic și de nevoia de restructurare a lanțurilor de aprovizionare. De asemenea, interesul pentru proprietățile noi este impulsionat de lipsa spațiilor disponibile, ceea ce oferă loc pentru construcții speculative. Proiectul dezvoltat pe un teren de 18,3 hectare, va oferi în cele din urmă 99.000 de metri pătrați de spații de depozitare și producție industrială ușoară. În cadrul primei faze, a fost livrată o unitate de 22.000 de metri pătrați pentru ocupare în 2021 care este acum închiriată în întregime.
Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, relansează gama de antiperspirante Gerovital H3 cu un nou concept grafic.
Cele opt produse din gamă vor dipune de noi ambalaje și vor spori eficiența în eliminarea mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, precum sărurile de aluminiu, acidul citric și vitamina E. Mai mult, linia a fost actualizată cu două produse noi – Antiperspirantul Powder cu note florale de bergamotă și portocală, și Antiperspirantul Pink Heaven cu arome de frezie, măr și lacramioare.
Relansarea gamei de antiperspirante Gerovital H3 a apărut în contextul planului de diversificare a portofoliului Farmec și al lansărilor anuale de noi produse.
Gerovital H3 Antiperspirant constă din cinci produse cu arome plăcute – Passion, Pudder, Pink Heaven, Fresh and Sensitive – într-o formulă blândă, fără alcool, de tip emulsie, care protejează pielea axilelor și oferă protecție de lungă durată împotriva mirosului neplăcut de transpirație. Produsele Delights, Memories and Dreams oferă 24 de ore de protecție și încorporează arome care evoluează de la notele de vârf spre cele de bază persistente, special concepute pentru persoanele cu o transpirație abundentă.
„Inovația reprezintă unul dintre pilonii principali ai filosofiei brandului Gerovital. Prin investiții susținute în dezvoltarea produselor, extinderi, lansări și relansări de game care care integrează ultimele descoperiri și tendințe în industrie, reușim să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu noutăți constante. Gama Gerovital H3 cuprinde opt antiperspirante, într-un ambalaj modern și conține două arome noi, cu minerale și vitamine, care asigură o protecție eficientă a pielii.”,
a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit