Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

REBRAND 100® Global Awards, primul și cel mai respectat program global de recunoaștere a transformărilor de brand eficiente, care aniversează al 20-lea an al său, a anunțat la începutul acestei luni câștigătorii ediției din acest an. Astfel, agenția Brandfusion a fost recunoscută cu distincția proiectului de rebranding Veruvis, o afacere românească ce vizează revoluționarea domeniului neuroștiinței aplicate pentru a îmbunătății performanțele creierului și sănătății mentale.

La această competiție, Brandfusion a reușit să câștige al treilea premiu la a treia sa participare, după cel din 2009 cu rebrandingul Austral și 2013 cu Novensys.

Participanții la competiție dezvăluie proiecte de repoziționare și redesign pentru branduri de companie sau de produs din întreaga lume. De-a lungul timpului s-au regăsit branduri mari din diferite industrii, așa cum Unilever, Procter & Gamble, Accor, Sanofi și agenții de branding renumite la nivel internațional, dar și businessuri mici, locale sau regionale, organizații publice și non-profit.   

Competiția REBRAND 100® Global Awards cuprinde o evaluare riguroasă, asistată de către un juriu multidisciplinar, format din experți internaționali proeminenți. Prin realizarea acestei competiții se urmărește evidențierea eforturilor de inovație a agențiilor și a companiilor, precum și depășirea barierelor în branding pentru a stabili noi standarde în industrie.

Sven Theobald, Vicepreședintele și Directorul Global, Corporate Brand Management la Bayer AG subliniază „Câștigătorii din acest an, printre care și Veruvis, demonstrează puterea brandului de a fi un catalizator pentru transformarea businessului”.

Elaine Fok, Creative Director APAC, Associate Partner la Prophet Hong Kong a adăugat că „Profunzimea strategică și creativitatea demonstrate în rebrandingul Veruvis sunt exemplare, inspirând inovația nelimitată în industria noastră”.

„Este extraordinar să-ți vezi munca recunoscută la un nivel atât de înalt, iar faptul că am „recidivat” câștigând un premiu pentru fiecare proiect cu care am participat la REBRAND 100® Global Awards în cei 18 ani de branding, este doar o reconfirmare a abordării strategice și a creativității echipei noastre, puse în slujba unor oameni vizionari, ce dezvoltă businessuri dornice să inoveze și să evolueze. Veruvis este poate cel mai elocvent exemplu din ultimii ani în care clientul și-a asumat în totalitate transformarea radicală recomandată de noi, a pus-o în acțiune în mod consecvent, iar rezultatele remarcabile nu au întârziat să apară, ceea ce reflectă întru totul filosofia noastră că valoarea naște valoare. ”,

a declarat Mona Ursu, CEO Brandfusion.

„Rebrandingul a însemnat pentru noi transpunerea esenței activității noastre într-o expresie verbală și vizuală coerentă, unică, ce ne poate susține viziunea și aspirațiile de dezvoltare pe termen lung. Noua identitate de brand reprezintă cu adevărat ce facem noi și ne identificăm 100% cu aceasta. Faptul că ceea ce am creat împreună cu Brandfusion se bucură azi de recunoaștere internațională vine ca o nouă confirmare că suntem pe drumul cel bun!”,

a precizat Ana Luiza Simion-Dămășaru, Creative Director Veruvis.

DRUID, lider global în tehnologia conversațională bazată pe AI, a obținut cu succes o finanțare de 30 de milioane de dolari în cadrul unei runde din seria B. Noua rundă a fost condusă de TQ Ventures, cu participarea noilor investitori Smedvig Capital, Endeavor și Verve Ventures, precum și a investitorilor existenți GapMinder, Hoxton Ventures și Karma Ventures.

Finanțarea urmează să fie folosită pentru a susține expansiunea internațională a DRUID, cu accent pe piața americană, care deja contribuie cu 60% la veniturile companiei.

DRUID oferă întreprinderilor instrumentele necesare pentru a dezvolta aplicații de afaceri conversaționale (CBA), permițând astfel o experiență mai naturală pentru angajați și clienți. Primii clienți apreciază că platforma DRUID poate fi aplicată în orice mediu tehnologic existent fără a înlocui investițiile anterioare în ERP, CRM, RPA sau alte instrumente digitale. Integrarea cu ChatGPT prin serviciul Microsoft Azure OpenAI îmbunătățește și mai mult capacitatea sa de a genera inteligență artificială pentru întreprinderi.

„În mijlocul fanfarei din jurul IA conversațională și generativă, DRUID s-a remarcat pentru noi ca un lider de categorie. Am fost încântați să descoperim prin cercetările noastre cât de mult apreciază clienții actuali platforma și cât de multe probleme rezolvă pentru clienții potențiali DRUID. Suntem onorați să conducem această rundă și să fim parteneri cu Liviu și echipa DRUID.”,

a declarat Schuster Tanger, co-partener manager la TQ Ventures.

DRUID CBA îmbunătățește abilitățile tehnologice ale IA conversaționale având capacitatea de a înțelege contextul de afaceri și de a iniția acțiuni inteligente. Acest lucru aduce clienții mai aproape de utilizatorii lor și permite utilizarea pe multiple canale pentru a eficientiza cu succes sarcinile de afaceri.

Numeroase companii de top, cum ar fi Kmart, Liberty Global, Texas Children’s Hospital, White Castle, NHS, Auchan, Georgia Southern University, Société Générale, Erste Group, BNP Paribas, Axa, au implementat deja tehnologia DRUID, obținând rezultate semnificative în implicarea clienților și în eficiența angajaților.

Mai mult, companiile au raportat o creștere a clienților, reducerea timpilor de așteptare și sporirea ratelor de rezolvare a problemelor. De asemenea, eliberarea angajaților de sarcinile repetitive le permite să se concentreze pe responsabilități strategice, ceea ce contribuie la o eficiență sporită și la moralul general al angajaților.

„DRUID valorifică progresele recente în domeniul inteligenței artificiale, care se integrează perfect în platforma noastră Conversational Business Applications. Considerăm că platforma va declanșa, pentru marile întreprinderi internaționale, o nouă eră a productivității și rezultate tangibile în afaceri. Susținuți de cea mai recentă rundă de investiții și pe fondul acestei revoluții tehnologice, suntem bine poziționați și încântați să lucrăm din greu pentru a oferi soluții tehnologice care să le permită clienților noștri să deblocheze valoarea maximă.”,

a declarat Liviu Drăgan, CEO și fondator al DRUID.

Noua rundă de finanțare vine în urma creșterii și dezvoltării continue a companiei DRUID. În 2022, veniturile anuale recurente ale companiei s-au mărit cu 2,5 față de anul precedent, iar pentru 2023, se preconizează o creștere de 3.

„Validarea internațională a platformei revoluționare construite de DRUID ne-a convins pentru a treia investiție în companie, prima fiind la sfârșitul anului 2020. Încă de atunci am văzut potențialul echipei conduse de Liviu Drăgan de a crea o tehnologie care va transforma domeniul soluțiilor de inteligență artificială conversațională pentru industrii complexe. DRUID a demonstrat clienților că platforma îndeplinește cele mai înalte standarde de securitate tehnologică, astfel confirmând versatilitatea și flexibilitatea platformei. Alături de DRUID încă de la primii săi pași la nivel global, suntem bucuroși să vedem acum lista importantă de clienți internaționali ai companiei și planurile tot mai ambițioase ale membrilor echipei de a construi un hub de inteligență artificială care să poată încorpora rapid cele mai recente tehnologii de inteligență artificială, așa cum ar fi Generative AI.”,

a declarat Dan Mihăescu, Founding Partner, GapMinder.

Fondată în România, DRUID și-a mărit recent echipa globală cu 60% și a angajat câțiva foști directori-cheie de la UiPath în roluri strategice, precum Kedar Dani, fost vicepreședinte global pentru proiectare, pentru a ajuta la strategia de comercializare, Vargha Moayed, fost director de strategie, pentru a oferi consiliere strategică directorului general și Mihai Faur, director de informații al UiPath, pentru a deveni membru independent al consiliului de administrație.